Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Geleceğin Video İçerik Stratejisi
Geleceğin video içerik stratejilerine bakıldığında; gelişen teknolojinin üretilecek olan içeriğe entegre edildiği görülmektedir. Sosyal medyanın insanlar üzerindeki etkisinin artması ile beraber artık daha görsel içeriklere yönelim olmaya başlamıştır. Görsel içerikler ise yerlerini video içeriklerine bırakmıştır....
Facebook’un Yeni Logosu
Facebook yeni logo tasarımı, Facebook CEO’su Mark Zuckerbeg tarafından duyuruldu. Instagram uygulamasının da sahibi olan Facebook uygulaması, Instagram ile aynı türden logolara sahip olacaktır. Eskiden mavi beyaz temayla ve küçük harflerle kullanılan Facebook logosu, artık...
Facebook Yeni Arkadaşlık Uygulamasını Test Etmeye Başladı
Facebook arkadaşlık uygulaması için geliştirilen yeni modelde, içerikler ve kişisel bilgiler koruma altına alınacaktır. Facebook üzerinden mesajlaşma ve karşılıklı içerik paylaşma durumunda, belli başlı güvenlik problemleriyle karşılaşılmaktadır. Bu sebeple kullanıcılar Facebook yerine Instagram üzerinden mesajlaşmayı...
Facebook İçinde Rakiplerinizin Reklamları Nasıl Araştırılır ve Ne Öğrenilir?
Facebook rakip reklam analizi yapmak için Facebook tarafından geliştirilen uygulamalar kullanılmalıdır. Rakiplere ait reklam kampanyaların takibinde kullanılan yöntemler şu şekildedir: Tetikleyici yeni reklam kampanyaları Facebook reklam kitaplığı Rakiplere ait hedef kitle strateji sorgulaması Facebook içinde rakiplerin...
Facebook Business Kullanımı ve Yararları
Facebook Business kullanımına ve yararlarına bakıldığında; dijital pazarlama alanı ile ilgili olan reklam verenlerin tercih ettiği bir platformdur. Facebook Business özellikle KOBİlerin ve büyük şirketlerin tercih ettikleri bir sosyal platformdur. Reklam faaliyetlerini tek elden yönetebilmek...
Facebook 2019 Çeşitlilik Raporu
Facebook çeşitlilik verilerinde, 2019 yılına ait çalışanların oranlamalarına yer verilmiştir. Sosyal medyanın en büyük şirketlerinden bir tanesi olan Facebook, 2019 yılı içinde bünyesinde çalıştırdığı işçilerin etnik bilgilerini paylaşmıştır. Facebook çeşitlilik raporunda, çalışanların etnik kökenler ve...
E-Ticaret Sitelerinde A/B Testinin Önemi
Eticarette ab testi kullanımıyla, sitelerin kullanıcı deneyimine uygun olup olmadığı anlaşılmaktadır. Web sitelerine eklenen yeniliklerin ve çalışmaların kullanıcı faydasına olup olmadığını belirlemek için düzenli olarak ab testi yapılmalıdır. E-ticaret sitelerinde A/B testi kullanımıyla, müşterilerin sitedeki...
En Yararlı Email Pazarlama Araçları
En yararlı e-mail pazarlama araçlarından bazıları şunlardır: Mailchimp Active Campaign Constant Contact GetResponse AWeber ConvertKit Campaign Monitor Infusionsoft SendinBlue Mailify E-mail pazarlama araçları, e-posta listesi aracılığı ile bir pazarlama stratejisi oluşturulmasını sağlamaktadır. Bu sayede satışlarda artış...
Emlak Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Gayrimenkul pazarlama stratejilerinin %90’lık bölümü internet üzerinden uygulanmakta ve geri dönüş almaktadır. Yapılan araştırmalarda, emlak sektörü ve gayrimenkul alımı hakkındaki araştırmaların %90’ının internet üzerinden gerçekleştirildiği tespit edilmiştir. Müşteriler internet üzerinden yaptıkları araştırma ve incelemeler sonucunda,...
E-Mail Pazarlama İle Kazanım Yolları ve Püf Noktaları
E-mail pazarlama ile kazanım yollarına bakıldığında; e-mail marketing araçları sayesinde markaların daha fazla kitleye ulaşabilmesini sağlamaktadır. E-mail pazarlama ile bir marka ile ilgili tanıtımlar, bilgilendirmeler ve kampanyalar doğru yollar ile kullanıcılara aktarılmaktadır. Markaların hedef kitlelerine...