Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Video Pazarlamanın Gelecekteki Önemi
Gelecekte video pazarlama stratejilerinin kullanımı artacak ve video pazarlamanın reklamcılıktaki payı yükselecektir. Görsel içeriklerin, yazılı içeriklere kıyasla daha fazla incelendiği bilinmektedir. İçeriklerin videolu anlatımları, yazılı metinlere göre daha fazla talep görmektedir. Kullanıcıların kısa videoları izleyerek...
Video Pazarlama İle Kazancınızı Arttırmanın Yolları
Video pazarlama ile kazancını arttırabilmek için öncelikle doğru video içeriğinin nasıl üretilmesi gerektiğine hakim olunması gereklidir. İzleyiciyi yakalayabilecek bir video üretilmesi durumunda video pazarlama faaliyetinin başarıya ulaşacağı görülebilmektedir. Yardımcı araçlar kullanarak hazırlanan videonun markaya geri...
Twitter Lite Türkiye’de Yayına Girdi
Twitter Lite uygulaması, 2018 yılından beri Türkiye'de aktif şekilde kullanılmaktadır. Normal Twitter uygulamasına göre daha basit ve tasarruflu olan Twitter Lite uygulaması, toplamda 1 MB genişliğe sahiptir. İnternetin sınırlı olduğu ya da yavaş işlediği bölgelerde...
Turizm Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Turizm alanında dijital pazarlama modelleri kullanılarak, firmalara ait kampanyalar müşterilere ulaştırılmaktadır. Turizm sektöründe hizmet veren firmalar, dijital pazarlama stratejileri sayesinde daha fazla satış yapmaktadır. Tatil planı yapan müşteriler, internet ve sosyal medya aracılığıyla tüm tatil...
Temizlik Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Temizlik sektörü için dijital pazarlama stratejilerine bazı örnekler aşağıdaki gibidir: Markanın web sitesi için Google Adwords kullanılmalıdır. Belirli bir bütçe ayırarak istenilen lokasyonda, istenilen saatte, istenilen temizlik ürününün; satışı, özellikleri ve hizmeti ile ilgili reklam...
Sosyal Medya Pazarlama Stratejisinde Altın Kurallar
Sosyal medya pazarlama stratejisindeki altın kurallardan bazıları aşağıda verilmiştir: Hedef kitle analizi en doğru şekilde yapılmalıdır. Ayrıca belirlenen hedef kitlenin doğru olup olmadığının doğrulaması da sonraki paylaşımlardan alınan geri dönüşlere göre test edilmelidir. Sosyal medya...
Sosyal Medya İçeriklerinizde Hashtag Kullanımı
Sosyal medya hashtag kullanımıyla, içeriklerin kategorilere ayrılması ve dahil oldukları kategorilerde kullanıcılara ulaştırılması mümkündür. Sosyal medya içeriklerinde hashtag kullanılması, içeriklerin daha fazla kullanıcı tarafından görüntülenmesini sağlamaktadır. Sosyal medya hesaplarına bakıldığında Instagram, Facebook ve Twitter platformlarında,...
Sigorta Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Sigorta sektörü için dijital pazarlama stratejilerine bakıldığında; müşterilerin arzu ve ihtiyaçlarına göre belirlenen stratejilerdir. Sigorta sektörü için dijital pazarlamada; sigorta şirketlerinin müşteriye iyi bir kullanıcı deneyimi sunan bir web sitesine sahip olması önemlidir. Ayrıca sosyal...
Sağlık Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Sağlık sektörü pazarlama modelleri kullanılarak, sağlık alanında hizmet talep eden müşterilerle etkileşim kurulmaktadır. Sağlık sektöründe hizmet talep eden müşteriler, ilk olarak internet ve sosyal medya üzerinden araştırma yapmaktadır. Araştırma sonucunda elde edilen bilgilere göre, müşteriler...
Otel Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Otel sektörü için dijital pazarlama stratejilerine bakıldığında; öncelikle otel için bir web sitesi açılması gereklidir. Gelişen teknoloji ile beraber insanlar oturdukları yerden bir otel ile ilgili her bilgiye ulaşabilmeyi istemektedirler. Bu yüzden otel sektörü için...