Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Google Adwords Türkiye
Google Adwords Türkiye sayesinde arama yapan müşterilerin karşına daha sık çıkmaya ne dersiniz? Hem de yalnızca web sitenize doğrudan yönlendirilen tıklamalar ve işletmeye doğrudan açılan telefon aramaları için ödeme yaparsınız. Yani Google Türkiye’de boşa para ödemek yok! Daha fazla bilgi almak isterseniz 0850 390 20 60 hatlı telefon numarasını hafta için sabah 9 ile akşam 18 arasında arayabilirsiniz. Google Adwords Türkiye...
İran’da Reklam Nasıl Verilir?
İran'da Reklam Vermek İçin Ne Yapmanız Gerekir? Bilindiği üzere İran'ın devlet politikası gereği dış etkenlere kapalı bir yürütme şekli olduğundan dolayı dünyanın en güçlü internet reklam mecraları aracılığı ile (Google, Facebook vb.) İran'a reklam verilemiyor. Amerika'nın ambargosuna takılan İran halklı bu durumdan muzdarip olsa da İran hükümeti de Google, Facebook, Instagram gibi sosyal medyaların kullanımı yasaklamış durumdadır. Öncelikle şu konuya en başta...
Google Adwords TBM Açık Arttırma Nasıl Çalışır?
Google Adwords TBM açık arttırma nasıl çalışır sorusuna cevap vermek gerekir ise; kişilerin, reklamlarına tıklama başına ödeme yaptığı ve tıklama başı maliyetin hesaplandığı bir sistemdir. Kişilerin reklamlarının üst sıralarda yer alması, tıklama başına maliyeti azaltan bir etmendir.  Kişilerin maksimum TBM miktarını, yani tıklama başına maliyet olarak belirlenebilecek maksimum miktarı belirleyebilme imkanı bulunmaktadır. TBM açık arttırması, geleneksel bir açık arttırma ile...
Google Adwords Ortalama Konum Nedir?
Google Adwords ortalama konum nedir sorusuna meraklıları için cevap verelim. Bilindiği gibi Google AdWords araçları, reklamverenler için birçok metrik sunan, rapor oluşturmalarına yarayan oldukça değerli bilgilerin elde edilmesini sağlayan bir işlemdir. Bu metriklerden en faydalı olanlardan bir tanesi de ortalama konumdur. Ortalama konumunu görüntülemek için kampanya düzeyi, reklam grubu ya da anahtar kelime düzeyine geçebilirsiniz. Eğer AdWords’un verdiğiniz reklamı neye dayanarak...
Google Adwords Mü SEO Mu?
Google Adwords mü SEO mu sorusuna cevap vermek gerekir ise; kesin olarak ikisinden bir tanesini seçebilmek mümkün değildir. İkisinin de kendi içinde avantajları ve beklentiye göre kullanılabileceği durumlar bulunmaktadır. Dolayısı ile birbirinin alternatifi olarak sayılamayan bu iki yöntem; birbirinin tamamlayıcısı olmaktadır. Kişiler Google Adwords reklamlarını etkili bir şekilde kullandıkları gibi, SEO çalışmalarını da kurallara uygun bir şekilde yaparlar ise; sitelerinin...
Google Adwords Kampanya Ayarları
Google adwords kampanya ayarlarını nasıl kullanacağınızı bilirseniz, dijital pazarlamanın hem en etkili hem de en ucuz yöntemlerinden bir tanesini ele geçirmiş olursunuz. Eğer pazarlama alanında faaliyet gösteriyorsanız, Google Adwords kampanya ayarlarını mutlaka bilmeniz gerekir. Hatta bir uzman desteği alırsanız daha iyi olur. Google Adwords Kampanya Oluşturma Dijital pazarlama, ürün ve hizmet satışı için olmazsa olmazlardan bir tanesidir. Eğer bulunduğunuz piyasa sektöründe rekabet...
Google Adwords Kampanyalarında Bölgesel Seçim Yapma
Google Adwords kampanyalarında bölgesel seçim yapma; kişilerin hedef kitlelerine daha kolay ulaşabilmelerini ve dolayısı ile reklam kampanyalarının geri dönüşlerini daha sağlıklı değerlendirebilmelerini sağlamaktadır. Böylelikle işletmeler hem gereksiz reklam maliyeti üstlenmek durumunda kalmamış olmaktadırlar hem de reklam kampanyaları daha verimli olmaktadır. Örneğin; klima hizmeti veren bir işletmenin hedef kitlesini belirlerken öncelikli olarak dikkate alması gereken bölgeler; ülke sıcaklığının daha yüksek olduğu...
Google Adwords Dönüşüm İzleme Nedir ve Nasıl Çalışır?
Google Adwords dönüşüm izleme nedir sorusuna cevap verecek olursak, bu oranın reklamların aldığı tıklamaları, olası satışları, diğer işlemleri (Form doldurma gibi) ölçmeye yaradığını söyleyebiliriz. Bu izleme aracı ile siteniz için oldukça değerli bilgiler elde edersiniz. Bilgiler ışığında web sitenize daha çok trafik çekmeyi başarabilir, sitenizde işe yaramayan kısımları iyileştirebilir ve hedef kitlenize ulaşabilirsiniz. Hizmet, hesabınıza ücretsiz tanımlanmıştır. Google Adwords Dönüşüm İzleme...
Google Adwords Dönüşüm Hunisi Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Google Adwords dönüşüm hunisi nedir diye merak edenler için söyleyelim, huniler sayesinde, e ticaret profesyonellerinin çevrimiçi varlıklarını optimize edebilirsiniz. Dönüşüm hunileri, ziyaret yapılan ve dönüşümle sonuçlanan yolcuğun izlenmesini sağlar ve bu veri analiz edilir. Dönüşüm Kavramı Her Şirket için Farklı bir şeyi İfade Ediyor Olabilir Dönüşüm hunilerini kullandığınız zaman tamamlanmış olan siparişle ilgili bütün adımları izleyebilirsiniz. Bu yalnızca siparişler için geçerli değildir....
Google Adwords Ajansı İle Reklam Vermenin Avantajları
Google reklam ajansı ile reklam vermek; reklam vermek isteyen firmaların çok tercih ettikleri bir yöntemdir. Özellikle kısa vadede kişilerin bir sonuç elde edebiliyor olması, bu yöntemi tercih edilir yapmıştır. Ayrıca kişiler bütçeleri olduğu sürece, bütçelerine uygun seçenekler ile reklam verebilme olanağına sahiptirler. Dünya genelinde kullanılan bir yöntem olduğu için; özellikle uluslar arası iş yapan firmalar için avantaj niteliğinde bir yöntemdir....