Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Site Hızının SEO Üzerindeki Etkisi
Web sitelerinin açılması ve site içerisindeki içeriklerin yüklenme süreleri, site hızının SEO üzerindeki etkisiyle doğrudan bağlantılı sayılmaktadır. Web siteleri için uygulanan SEO optimizasyonlarının amacı, web sitelerinin Google sıralamasında en üste çıkmasını sağlamaktır. Ancak web sitelerinin...
Reklamcılık Hakkında Doğru Bilinen 10 Yanlış
Markaların ürün tanıtımını sağlamak ve marka bilinirliği oluşturmak amacıyla, reklam stratejileri kullanılmaktadır. Ancak reklamcılık için kullanılan stratejilerin tamamı, müşterilerin dikkatini çekmez ve dönüşüm oluşturmaz. Kitle iletişim araçları ve internet üzerinden yapılan reklam stratejileri için oldukça...
Youtube Video İçerikleri Nasıl Hazırlanır?
Youtube içeriklerinin hazırlanma sürecinde, dikkat edilmesi gereken belli başlı kurallar bulunmaktadır. Youtube video içerikleri nasıl hazırlanır türünden sorulara cevap bulmak için yazı içerisinde ele alınan tekniklere dikkat edilmelidir. Youtube uygulaması, Google arama motorundan sonra dünya...
Google Etiket Yöneticisi Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Google Tag Manager, Google tarafından geliştirilen tüm ürünlere ait takip kodlarının bir program üzerinden yürütülmesini sağlamaktadır. Google ADS, Google Analytics, Google Webmaster Tools, Yandex ya da üçüncü derece etiketleri barındıran diğer site etiketlerini barındırma, özel...
Google Analytics İle Adwords’e Akıllı Kitleler
Google Analytics ile Adwords’e akıllı kitleler; Adwords reklamları için hedeflenenlerin Google Analytics aracılığı ile daha verimli bir şekilde gerçekleştirilebilmesini sağlamaktadır. Google Analytics ile Adwords’e akıllı kitleler gönderebilmek için Google Tag Manager kullanılmaktadır. Bu sayede daha...
Google Adwords Uygun Reklam Verme Yöntemleri
Google Adwords uygun reklam verme yöntemlerine bakıldığında; dönüşüm takibinin düzgün bir şekilde yapılabiliyor olması gereklidir. Aksi durumda ciddi bir maliyet kaybı yaşanabilmektedir. Google Adwords uygun reklam vermek isteyenlerin, kendilerine dönüşüm getirmeyecek olan faaliyetler için bütçe...
Google Adwords Reklamları Uygulama Uzantısı
Google Adwords reklamları uygulama uzantısı; verilen reklamların alt kısımlarında uygulamaya ilişkin bir bağlantının verilmesini sağlayan bir uzantıdır. Google Adwords uygulama uzantısı; reklam verenlerin mobil veya tablet uygulamalarına kullanıcıların reklamlar aracılığı ile hızlı bir şekilde ulaşabilmesini...
Google Adwords Reklamları Telefon Uzantısı
Google Adwords reklamları telefon uzantısı; reklamlarda telefon numaralarının da gözükebilmesi için kullanılan bir hizmettir. Google Adwords telefon uzantısının kullanılması durumunda; kullanıcılar reklam üzerinden direkt işletmeyi arayabilecekleri bir buton görmektedirler. Bu buton aracılığı ile işletmenin web...
Google Adwords Reklamları Açıklama Metni Uzantısı
Google Adwords reklamları açıklama metni uzantısı; Google Adwords üzerinden oluşturulan arama ağı kampanyalarında, site bağlantısı veya uygulama bağlantısı olarak eklenebilen uzantılardır. Google Adwords açıklama metni uzantısını eklerken; hesap düzeyinde, kampanya düzeyinde ve reklam grubu düzeyinde...
Google Ads’te Maliyetleri Düşürüp Gelirleri Arttırmanın Yolları
Google Ads’te maliyetleri düşürüp gelirleri arttırmanın yolları; daha kaliteli ve stratejik içerik üretmekten geçmektedir. Bunun için bir Google Adwords uzmanından da yararlanılabilmektedir. Google Ads’te maliyetleri düşürüp gelirleri arttırabilmek için kalite puanını arttıracak bir rota belirlenmelidir....