İnsanlar yerleşik hayata geçtikleri ilk günden bugüne önceleri takas yaparak daha sonrasında da en iyisi bende diyerek farkına varmadan pazarlama eylemini gerçekleştirmeye başladılar. Rekabet dünyasına geçildikçe bir takım stratejilerin önemi gittikçe artmaya başlamıştır. Sanayi devrimiyle de 19.YY’dan itibaren kitle kavramı ortaya çıkmıştır ve pazarlamada kitlere nasıl hitap edeceğiniz soruları sorulamaya başlamıştır. Çünkü artık birkaç kasa elma satmak ne bir evin ihtiyacını karşılamakta ne de bir fabrikanın çalışanlarının maaşını ödemeye yetmektedir.
Zorunluluklar insanları bir takım teknolojiler geliştirmeye itmiştir. Bir av peşinde koşan ilk insanlar nasıl hedefini gerçekleştirmek için sivri bir alet yaratma ihtiyacı duyduysa, bugün pazarlama dünyası da milyonlarca hatta milyarlarca insanlara nasıl hitap ederim sorusunun cevabını, mevcut teknolojileri pazarlama dünyasına entegre veya sekronize etmekte bulmuştur. Sonuç olarak pazarlama da her olgu gibi dijitalleşmiştir günümüzde.
Bugün pazarlama dünyasının en büyük alanı dijital pazarlamadır. Dijital pazarlama sayesinde tek bir tıkla milyarlara hitap edebilirsiniz. Bugün ülkemizde çok sevilen bir şarkı dijital ortamda, ortalama 300-400 milyon tık alırken dünyaya hitap eden yabancı şarkılar 1 milyarın üstüne çıkarak en iyilerden olduğunu ispat etmektedir.
Sunduğunuz bir ürün veya hizmetin neden sadece bulunduğunuz muhitte kulaktan kulağa duyulmasıyla yetineceksiniz ki? Hem artık bu tarz geleneksel yöntemlerle bırakın para kazanmayı şirketinizin ayakta durmasını sağlamanız da büyük bir mucize olacaktır.
Reklam vermek dijital ortamda geleneksel ortamdan çok da uygun fiyatlarla hatta her bütçeye uygun olarak vermek mümkündür.
Dijital ortamda reklam vermeyi düşüyorsanız dünyanın en çok kullanılan dijital reklam platformu Google Reklam (Google Adwords) sizin için en iyi seçenek olacaktır. Nedenini veya nedenleri merak ediyorsanız Google Reklam avantajlarını şu genel başlıklarla açıklayalım:
Google Reklam
İnsanlar yerleşik hayata geçtikleri ilk günden bugüne önceleri takas yaparak daha sonrasında da en iyisi bende diyerek farkına varmadan pazarlama eylemini gerçekleştirmeye başladılar. Rekabet dünyasına geçildikçe bir takım stratejilerin önemi gittikçe artmaya başlamıştır. Sanayi devrimiyle de 19.YY’dan itibaren kitle kavramı ortaya çıkmıştır ve pazarlamada kitlere nasıl hitap edeceğiniz soruları sorulamaya başlamıştır. Çünkü artık birkaç kasa elma satmak ne bir evin ihtiyacını karşılamakta ne de bir fabrikanın çalışanlarının maaşını ödemeye yetmektedir.