Kobilerin Satışlarını Arttıracak Google Ads Önerileri

689 0

Kobilerin satışlarını arttıracak Google Ads önerileri, hem bütçe ile ilgili önerileri hem de tanınabilirliği etkilemektedir. Bu öneriler sayesinde yerel işletmelerden küçük kobilere kadar pek çok iş sahibi, iş yerini daha hızlı şekilde tanıtma ve müşteri çekme kapasitesine sahip olur. Ancak dikkat edilmesi gereken, kendi iş kolunuzda rakiplerinizin neler yaptığıdır. Kendi reklam verme işlemlerinizi yapacağınızdan, rakiplerinizden de haberdar olmanız gerekmektedir.

Uygun Reklam Seçeneklerini Belirleyin!

İşletmeniz için en uygun reklam türünü belirlemek, hem maddi açıdan hem gereklilik açısından önemlidir. Kampanyayı Google Adwords üzerinde açmanız gerekecektir. Kampanyayı kurarken sistem size reklam türünüzü soracaktır. Türler görüntülü reklam ve reklam ağı olarak ayrılır. Görüntülü reklamlar, gerekmedikçe kullanılmamalıdır. Çünkü hem bütçenizi sarsacak derecede maddi külfet getirir, hem de raporlamalarda hatalı sonuçlara neden olur. Optimizasyon süreçlerinizde yapılacak değerlendirmelerde yanıltıcı veriler edinmenize ve sonuçtan sapmanıza yol açar. Kullanıcılar görüntülü reklamları yazılı reklamlara göre daha hızlı atlama eğilimindedir. Ekranın tamamını kaplayan bir reklam hem sinir bozar, hem hızlıca kapatılır. Bu nedenle işlenen verilerde reklamınızın kişilere ulaşma süresi yanıltılmış olarak verilir. Ayrıca yanlışlıkla girişler mümkün olduğundan, alışveriş yapmayacak kişilerin de sitenize giriş yapmasına, buna bağlı olarak gereksiz ücret ödemenize yol açar.

Hedef Kitleyi Doğru Seçin!

Hedef kitlenin olması gerekenden geniş tutulması, riskli ve maddi açıdan külfetli bir işlemdir. Ciddi reklam ücretleri ile karşı karşıya kalmamak için hedef kitleniz detaylı belirlenmiş olmalıdır. Bunun için yapmanız gereken, anahtar kelimelerde özelleştirme yapmaktır. Anahtar kelimeleriniz ne kadar özel, siteniz için ne kadar kişisel olursa hedef kitleniz o kadar nokta atışı ile belirlenmiş olur. Bunu şu şekilde bir örnekle açıklayabiliriz: Vermek istediğiniz reklam için kullanacağınız iş kolunuzun ikinci el klasik araba olduğunu düşünelim. Klasik araç satı yapıyorsanız, değerli ve antika değerinde araçları piyasaya sürüyorsunuz demektir. Bu nedenle hedef kitleniz yüksek gelirli kişiler olacaktır. Eğer anahtar kelimenizi  “tasarım”,  “klasik otomobil” gibi kelimelerle verirseniz, kitlenize ulaşabilirsiniz. Ancak “ikinci el araç” gibi bir anahtar kelime, tüm ikinci el araç aramalarında görünmenizi sağlar. Bu nedenle sizin satışını yaptığınız araçları alamayacak kişiler de sitenize yönlendirilir ve para ödemek zorunda kalırsınız. Google Ads önerileri arasında maliyeti en çok düşürecek öneri, doğru anahtar kelime kullanmaktır.

Reklamınızın Alarmını Kurun!

Reklamınız günün her saati ekranda olsa daha fazla mı müşteri kazanırsınız? Bu doğru değildir. Reklamınızın sürekli olarak ekranda kalması sizi hem maddi açıdan zorlar, hem de kullanıcıları duyarsızlaştırır. Dilerseniz, Google Ads, sizin için reklamınızı alarmlı hale getirebilir. Günün yalnız belirli saatlerinde reklamınızın dönmesi, kullanıcılar için daha ilgi çekici hale gelecektir. Bunun yanında bu durum, akıllıca bir reklam kampanyasına da dönüşebilir. Hedef kitleniz günün hangi saatlerinde ekran karşısında oluyor, bunu bilmeniz gerekir. Kitleniz ile orantılı reklam vererek, kitleniz haricini sitenizden uzak tutabilirsiniz. Bu sayede maliyetiniz de düşer.

Doğru Cihazı Hedefleyin!

Reklamınız mobil cihaz ya da PC için uygun olabilir. Bunun yanında her ikisi için de aynı reklamı ayarlayabilirsiniz. Ancak eğer hedef kitleniz sadece mobil cihazdan internete giriş yapıyorsa, reklamı bilgisayar ekranına uyarlamak sadece maliyeti arttırır. Bunun dışında bir kar sağlamaz. Ayrıca mobil cihazların kullanımına sunulan uygulamalar, e-ticaret sitelerinin önünü kapatmıştır. Uygulama üzerinden sipariş verebilen kullanıcı, mobil giriş yaparak sadece uygulamayı alışveriş için kullanır. Bu nedenle kobiler için Google Ads önerileri verilirken, e-ticaret kobilerinin reklamlarını mobil kullanım için kapatmaları tavsiye edilir.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.
5

Kobilerin Satışlarını Arttıracak Google Ads Önerileri

Kobilerin satışlarını arttıracak Google Ads önerileri, hem bütçe ile ilgili önerileri hem de tanınabilirliği etkilemektedir. Bu öneriler sayesinde yerel işletmelerden küçük kobilere kadar pek çok iş sahibi, iş yerini daha hızlı şekilde tanıtma ve müşteri çekme kapasitesine sahip olur. Ancak dikkat edilmesi gereken, kendi iş kolunuzda rakiplerinizin neler yaptığıdır.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder