Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Google Ads Reklam Performansını Arttırmak İçin 10 İpucu
Reklamcılık alnında başarıl olabilmek için Google Adwords stratejilerinin kullanılması gerekmektedir. İnternet ortamında yer alan pazarlama stratejilerinin %90’ı Google Ads servislerine aittir. Markalara ait ürün ya da hizmetlerin tanıtımının yapılmasıyla birlikte, web sitesi trafiğinin artırılması için...
Google Reklam Metni Optimizasyonu Nasıl Yapılır?
Google reklam metni optimizasyonu nasıl yapılır sorusuna cevap vermek gerekir ise; reklamların kalite puanını arttıracak unsurların kurallara uygun bir şekilde tekrar düzenlenmesi ile yapılmaktadır. Google reklam metni optimizasyonuna göre reklam metinlerinin kaliteli ve özgün içerikler...
Google Hotel Ads Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Google hotel Adwords uygulamasının amacı, gezginlerin aradıkları otellerin bir araya toplandığı platformlar üzerinde, otel reklamlarının ve tanıtımlarının yayınlanmasıdır. Google Hotel Finder adındaki otel meta arama platformunda, bölgelerde yer alan tüm oteller kategori halinde sıralanmıştır. Google...
Google Tag Manager Nedir ve Ne İşe Yarar?
Google Tag Manager nedir sorusuna cevap vermek gerekir ise; Google Tag Manager, web sitesine etiket ekleyebilmek için kullanılan bir araçtır. Herhangi bir ücret ödenmeden kullanılabilmesi mümkündür. Tek bir panel üzerinden web sitesine eklenecek bütün etiketlerin...
Google Reklam Ajansı Seçiminde Nelere Dikkat Edilmelidir?
Google reklam ajansı seçiminde nelere dikkat edilmelidir sorusuna cevap vermek gerekir ise; öncelikle reklam ajansının yeterliliğine bakılmalıdır. Dolayısı ile reklam ajansının çalışanlarının da işinin ehli olup olmadığı, işleri ile ilgili sertifikalarının olup olmadığı öğrenilmelidir. Ayrıca...
Banner Tasarımlarında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Markaların ya da işletmelerin açmış oldukları web sitelerinde yer alan ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmak için Google reklamları kullanılmaktadır. Google reklamları içerisinde en fazla tercih edilen reklam modeli de banner reklamlarıdır. Banner reklamları, web sitelerinde...
Alışveriş Reklamlarınızı Dinamik Yeniden Pazarlama İle Desteklemenin Önemi
Alışveriş reklamlarınızı dinamik yeniden pazarlama ile desteklemenin önemi; dinamik pazarlamanın web sitesini daha önce ziyaret etmiş olan bir kullanıcıyı tekrar web sitesini ziyaret etmeye teşvik etmesidir. Dolayısı ile hem verilen reklamın performansı artmaktadır hem de...
Google Data Studio İle Hızlı Rapor Oluşturma Teknikleri
Google Data Studio ile hızlı rapor oluşturma teknikleri, hazır sunulan bağlayıcılar sayesinde daha kolay uygulanabilmektedir. Google Data Studio aracılığı ile yapılabilecekler şunlardır: Grafikler ve tablolar aracılığı ile verilerin göze hitab eden bir hale getirilmesi mümkündür. ...
Google Adwords Yer Uzantısı Reklamları Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Google Adwords yer uzantısı reklamlarının kullanım amacı müşterilerin, işletmelere ait iletişim ve adres bilgilerine erişmesini sağlamaktır. İşletmelerin bulunduğu konumun harita üzerindeki bilgisi ya da uzaklık göstergesi reklamlarla birlikte kullanılarak, müşterilerin işletmelerle iletişim kurması ve doğrudan...
Instagram Gönderi Planlama Güncellemesi
Instagram üzerinden işletme hesabı yürüten firmalar, diğer sosyal medya hesaplarıyla aynı anda içerik paylaşımı yapmamayı bir strateji olarak görmektedir. Ancak planlama araçlarından destek alan markalar, tüm sosyal medya hesapları için aynı anda gönderi paylaşımı yapmak...