Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Domain Otoritesi Nasıl Yükseltilir?
Domain otoritesi nasıl yükseltilir sorusuna cevap vermek gerekir ise; DA ve PA puanını arttırmaya yönelik çalışmalar yapılması gereklidir. DA; domain authority’dir ve tüm domain değerlerini kapsayan bir puandır. PA ise; page authority olarak bilinmektedir. Belirli...
Google Reklam Verme Stratejileri
Google Ads reklamlarında başarı elde edebilmek için dikkat edilmesi gereken bazı noktalar bulunmaktadır. Google reklam verme stratejileri, reklamların daha fazla müşteriye ulaşmasına ve markaların satış oranlarının artmasına yardımcı olmaktadır. Google reklamları, markaların tanınırlık oranlarını yükseltmekte...
Google Reklamlarında Tıklama Payı Özelliği
Google reklamlarında tıklama payı özelliği, alışveriş kampanyalarında ve arama reklamlarında kullanılan aktif bir uygulama özelliğidir. Bu içerik firmanızın veya markanızın sahip olduğu reklamın ulaşabileceği tıklanma payı oranını gösterir. Tıklanma payı, aktif olarak elde ettiğiniz tıklanma...
Sosyal Medya Raporu Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Sosyal medya raporlama işlemi, sosyal medya içeriklerinden daha önemli bir konudur. Sosyal medya içeriklerinin ve hesaplarının genel hareketlerinin yer aldığı sosyal medya raporları, hesapların dönemlik verilerini ortaya sermektedir. Verilerin eksiksiz şekilde yansıtılması için sosyal medya...
Google Alışveriş Reklamlarında Sık Yapılan Hatalar ve Çözümleri
Markaların ve firmaların satış oranını arttırmak amacıyla kullanılan Google Adwords reklamları, sanal ortamdaki müşteri potansiyeline olumlu etkilerde bulunmaktadır. Google reklam alışverişlerinde sık yapılan hatalar, reklamların hedeflenen müşteri kitlesine ulaşmasını engellemekte ve firmaların zarar etmesine sebep...
Google Akıllı Alışveriş Kampanyaları
Google akıllı alışveriş kampanyaları reklamları sayesinde bir ürünün tanıtımı ve satışı üzerine yapılacak olan reklamlar, hedef kitle ile buluşturulur. Reklamlar sayesinde markanıza ait olan ürünün özellikleri, içeriği tanıtılır. Bu işlem ürününüzün geniş bir kitle tarafından,...
Google Ads’de Cihaza Göre Tekliflendirme
Google reklamlarının gösterim aralığını belirlemek için cihaza göre tekliflendirme yapılmalıdır. Google Ads cihaza göre tekliflendirme işlemleri, reklamların telefon, bilgisayar ya da tabletlere göre ayrıştırılmasını ve gösterimin fazla olması istendiği cihaza ağırlık verilmesini sağlamaktadır. Google reklamları...
Google Ads Yer Hedefleme Seçenekleri
Google Ads reklamlarının yayınlanacağı bölgelerin belirlenmesi amacıyla kullanılan yer hedefleme özelliği, işletmelerin müşteri potansiyeline ulaşmasına yardımcı olmaktadır. Google ads yer hedefleme seçenekleri, coğrafi konuma, ülkeye, şehre ya da adrese göre belirlenebilir. Yer hedefleme seçenekleriyle getirilen...
Google Ads Potansiyel Müşteri Formu Uzantıları
Google reklamlarının daha fazla müşteriye erişmesi reklamlarının geri dönüş oranının artırılması amacıyla hazırlanan müşteri formları, Google tarafından çıkarılan beta sürümü sayesinde reklamlara eklenmeye başlamıştır. Google Ads potansiyel müşteri formu uzantıları, müşterilerin reklama tıklamasının ardından web...
Google Ads Otel Reklamları
Google Ads otel reklamları ile otellere ait özellikler, rezervasyon bilgileri ve rezervasyon içerikleri, rezervasyon fiyatları gibi birçok ayrıntı, internet üzerinde arama gerçekleştiren geniş kitleye ulaştırılırlar. Bizler, sizlere sunmuş olduğumuz, kaliteli dijital reklam ajansı hizmetimiz ile...