Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Google Ads Duyarlı Arama Ağı Reklamları Nedir?
Google Ads duyarlı arama ağı reklamları nedir? Bu soruya cevap verirken, “Google’ın ideal performanslı kategoride tanımladığı özelliklere sahip olan reklam çeşitleri, Google Ads duyarlı arama ağı reklamlarıdır.’’ tanımlamasını yaparız. Google Ads duyarlı arama ağı reklamları,...
Gmail Reklamları İle Doğru Kullanıcılara Ulaşmak
Gmail reklamları ile doğru kullanıcılara ulaşmak için farklı hedefleme başlıkları kullanılır. Hedefleme başlıkları sayesinde, reklam projenizin hitap ettiği kitleye ulaşması ve reklam konusuna uygun dijital platformlarda yayınlanması sağlanır. Kullanılan hedefleme başlıkları ile reklamınız, bu reklama...
Dijital Reklam Ajansı İle Çalışmanın Faydaları
Markaların ve firmaların geniş kitleye ulaşabilmesi ve kendilerini sosyal medya platformlarında tanıtabilmeleri amacı ile dijital reklam ajansı ile çalışmanın faydaları kullanılarak edinilen avantajlardan yararlanılması gerekir. Bizler prensipli yapıya sahip dijital web ajansı yapımız ile sizlere...
İstanbul Reklam Ajansı
Google ve sosyal medya üzerinden reklam vermeyi hedefleyen markalar, alanında uzman reklam ajanslarıyla çalışmayı tercih etmelidir. İstanbul reklam ajansı araştırması yapılmak istendiği zaman, reklam ajanslarının bazı özelliklerine dikkat etmek gerekir. Reklam ajanslarının tecrübeleri, referansları ve...
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Nedir?
Dijital pazarlama alanında kullanıcıların davranışlarını inceleyerek, e-ticaret siteleri hakkında genel bir tarama yapılmasını sağlayan uygulamaya, dönüşüm oranı ortaya adı verilmektedir. Asıl adı “Conversion Rate Optimization” olan dönüşüm oranı optimizasyonu, web sitesinin gelişmesine engel olan tüm...
LSI (Latent Semantic Indexing) Nedir?
LSI uygulaması, SEO için belirlenen anahtar kelimelerin analizini yapan ve bu kelimeleri, kullanım sırasına göre listeleyen tekniğe verilen isimdir. LSI tekniği sayesinde, SEO uyumlu içeriklerde kullanılması gereken anahtar kelimeler tespit edilir ve makalelerin içerisine yerleştirilir....
Anahtar Kelime Planlayıcı Kullanmak İçin 5 Sebep
Google Adwords reklamlarını ve SEO optimizasyonlarını etkili bir şekilde kullanabilmek için anahtar kelime planlayıcı kullanmak gerekmektedir. Anahtar kelime planlayıcı araçları sayesinde, Google optimizasyonu stratejileri geliştirilebilir. Google Adwords ve Google SEO optimizasyonu uygulamalarında başarı elde edebilmek...
E-Ticaret Siteleri İçin Sosyal Medyanın Önemi
Online alışverişin en büyük paydasını elinde tutan e-ticaret siteleri, sosyal medyayla birlikte hareket ettiği zaman başarıyı yakalamaktadır. Daha fazla müşteriyle temas kurmak ve daha fazla satış yapabilmek amacıyla, e-ticaret siteleri için sosyal medyanın önemine dikkat...
Google Ads Hesabı Açılırken Dikkat Edilmesi Gereken 5 Unsur
Google Ads hesabı açılırken dikkat edilmesi gereken unsurlardan bazıları şunlardır: Google Ads’in hangi amaçlarla kullanıldığının bilinmesi gereklidir. Ayrıca Google Ads kullanımına hakim olunmaması durumunda bir uzmandan yardım alınmalıdır. Hesabın mutlaka işletmenin e-postası ile oluşturulması gereklidir. ...
SEO Uyumlu Makale Nasıl Yazılır?
SEO optimizasyonuna uyumlu olarak makale hazırlarken, Google tarafından belirlenen anahtar kelimelerin kullanılması gerekir. SEO uyumlu makalelerin hazırlanmasındaki en büyük sebep, içerikleri Google sıralamasında en üst sırada yer almasını sağlamaktır. SEO uyumlu makale nasıl yazılır diyen...