Anahtar Kelime Planlayıcı Kullanmak İçin 5 Sebep

5 0

Google Adwords reklamlarını ve SEO optimizasyonlarını etkili bir şekilde kullanabilmek için anahtar kelime planlayıcı kullanmak gerekmektedir. Anahtar kelime planlayıcı araçları sayesinde, Google optimizasyonu stratejileri geliştirilebilir. Google Adwords ve Google SEO optimizasyonu uygulamalarında başarı elde edebilmek için gerekli olan anahtar kelimeler, anahtar kelime planlayıcı sayesinde listelenmektedir.

Anahtar Kelime Planlayıcı Kullanarak Web Sitesi Öne Çıkarılır

Anahtar kelime planlayıcıların kullanımı sayesinde, web sitelerinin Google sıralamasında en başlarda yer alması sağlanabilir. Web sitelerinin üst sıralamalara çıkarak organik ziyaretçi sayısını artırabilmesi için içeriklerin tamamı SEO uyumlu olacak şekilde hazırlanmalıdır. Ayrıca web sitelerinde yer alan ürünlerin tanıtılması ve internet sitesine ziyaretçi çekilmesi amacıyla hazırlanan Google reklamlarında da anahtar kelimeler kullanılmaktadır. Doğru anahtar kelimeler seçildiği zaman, içerikler ön plana alınır ve internet siteleri öne çıkarılır. İçeriklerin SEM ve SEO uyumlu şekilde hazırlanması amacıyla, anahtar kelime planlayıcı kullanılmalıdır.

Anahtar Kelime Planlayıcıları Kullanarak Anahtar Kelime Analiz Etme

Web sitelerinde yer alacak içerikler ya da SEM aracılığıyla yayınlanacak yeni bir kampanya için doğru anahtar kelimelerin belirlenmesi gerekir. Son dönemlerde en fazla araştırılan anahtar kelimelerin tespit edilmesi için anahtar kelime planlayıcı kullanılmalıdır. Anahtar kelime planlayıcı üzerinden, aranan kelime grubuna en fazla uyum sağlayan anahtar kelimeler belirlenir ve içeriklere dahil edilir.

Anahtar Kelime Planlayıcı Kullanarak Geçmiş İstatistik ve Trafik Tahmini Alınabilir

Hazırlanan bir içerik ya da kampanyada hangi anahtar kelimelerin kullanılması gerektiğini tespit etmek için anahtar kelime planlayıcı kullanılmalıdır. Benzer alanlarda yapılan kampanya ve reklam çalışmalarının geçmiş istatistikleri değerlendirilerek, içeriklerde hangi anahtar kelimelerin kullanılacağı belirlenebilir. İçeriklerde kullanılacak anahtar kelimelerin tahmini tıklanma ve dönüşüm oranları belirlenerek, hazırlanan kampanyaların performans listesi çıkarılabilir. Çıkarılan tahminlerle, bütçeye uygun reklam stratejileri belirlenerek, boş yere zaman ve sermaye harcanmasının önüne geçilmektedir.

Anahtar Kelime Planlayıcı Sürekli Olarak Güncellenmektedir

Anahtar kelime planlayıcıda yer alan kelime grupları, devamlı olarak güncelleme halindedir. Anahtar kelimelerin güncellemeleri yapılırken, en fazla tıklanma alan kelime grupları belirli alanlarda toplanmaktadır. Bu sayede, elde edilen verilerden kesin sonuçlar alınır ve yanılma payı ortadan kalkar. Anahtar kelime planlayıcı üzerinde yer alan anahtar kelimeler, o dönem içerisinde en fazla tıklanmaya sahip olan verilerden meydana gelmektedir. Bu kelimelerin içeriklere ve reklam paylaşımlarına eklenmesi, Google sıralamasında üst sıralara çıkılmasına olanak sağlamaktadır.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Anahtar Kelime Planlayıcı Kullanmanın Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

Anahtar kelime planlayıcısı kullanarak elde edilen getiriler aşağıda detaylıca sıralanmıştır:

  • Hazırlanan kampanyalar için kullanılması gereken anahtar kelimelerin belirlenmesine olanak sağlamaktadır.
  • Mevcut reklam ve kampanyalarda güncelleme yapılmak istendiği zaman, hangi anahtar kelimelerin daha verimli olacağını belirtir.
  • Web sitesinde yer alan ürün ya da hizmetler ve doğrudan web siteleri için hazırlanmak istenen reklamların stratejileri belirlenmektedir.
  • Anahtar kelime planlayıcı sayesinde, daha önceki zamanlarda hazırlanan reklam kampanyalarında kullanılmış olan anahtar kelimelerin ver istatistikleri takip edilir.
  • Hazırlanan kampanyaların istatistikleri takip edildiği için hangi yönlerde hatalar yapıldığı tespit edilir ve bu hataların telafisi gerçekleştirilir.
  • Önceden hazırlanan kampanyalar göz önünde bulundurularak, yeni hazırlanacak reklam kampanyalarının bütçesini hesaplamaktadır.
  • İçeriklerde kullanılmak istenen anahtar kelimelerin analizleri yapılarak, daha önce kaç kullanıcıdan etkileşim aldığı tespit edilir.
  • Site trafiği verileri hesaplanarak, seçilen anahtar kelimelerin bütçe kapsamında ne kadarlık tıklanma alacağı ve bu tıklanmalardan elde edilen gösterim oranları tahmin edilir.

Yukarıda belirtilen avantajlar, anahtar kelime planlayıcı kullanma sebeplerinden bazılarıdır.

5

Anahtar Kelime Planlayıcı Kullanmak İçin 5 Sebep

Google Adwords reklamlarını ve SEO optimizasyonlarını etkili bir şekilde kullanabilmek için anahtar kelime planlayıcı kullanmak gerekmektedir. Anahtar kelime planlayıcı araçları sayesinde, Google optimizasyonu stratejileri geliştirilebilir. Google Adwords ve Google SEO optimizasyonu uygulamalarında başarı elde edebilmek için gerekli olan anahtar kelimeler, anahtar kelime planlayıcı sayesinde listelenmektedir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

Yorum Gönder