Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Google SEO Uzmanı Kimdir?
Google SEO uzmanı kimdir sorusuna cevap vermek gerekir ise; arama motoru optimizasyonu için gerekli çalışmaları yapan kişilere verilen isimdir. Stratejik davranabilen, yeni fikirler üretebilen, kriz yönetimi iyi olan, yeni gelişmeleri takip edebilmek için araştırmalar yapan,...
Google Ads’te Özel Sütun Kullanımı
Google reklam verilerinde belirli bilgilerin yer alması amacıyla, özel sütunlar kullanılmaktadır. Google Ads için belirlenen klasik sütunların, ihtiyaca göre özelleştirilmesiyle elde edilen özel sütunlarda, isteğe göre istatistiklere yer verilebilir. Google Ads özel sütun kullanımı, reklam...
Facebook Reklamlarında Açık Artırma Sistemi
Facebook kullanıcılarına reklamların gösterilmesi durumunda, ilk önce hangi reklamın gösterileceğini belirlemek amacıyla açık arttırma sistemi kullanılmaktadır. Facebook uygulamasında yayınlanacak reklamların gösterimi için gün içerisinde milyarlarca açık arttırma yapılmaktadır. Facebook reklamlarında açık arttırma sistemi, reklamların yayınlarını...
Google Ads Reklamları İçin Otomatikleştirilmiş Uzantılar
Google Ads reklamlarının hedeflerin üzerin çıkması ve daha fazla müşteriye erişmesi amacıyla otomatik uzantılar kullanılmaktadır. Google Ads otomatikleştirilmiş uzantılar, reklamların tıklanma değerini yükseltmektedir. Google Ads reklamlarının dönüşüm oranını arttırma ihtimali bulunan uzantılar, Google Adwords tarafından...
Facebook Dinamik URL Parametreleri
Facebook dinamik URL parametreleri, yapılan reklam kampanyalarının başarı oranlarını görebilmek amacı ile ölçüm yapılmasını sağlayan parametrelerdir. Reklam trafiklerinin kontrol edilebilmesi, hangi reklamlar aracılığı ile dönüşümün elde edildiğinin görülebilmesi için URL parametreleri önemlidir. Facebook sayfasında bulunan...
Google Ads Promosyon Uzantısı
Google Ads promosyon uzantısı, ürün reklamınızın yönlendireceği internet sitesinde kullandığınız URL ile ilgilidir. Kullanılan normal URL adrese ek olarak promosyonlar ve ek kampanyalar için ilgi çekici bir değişiklik yapılmasını içerir. Bu sayede reklam daha etkili...
E-Ticarette Başarıya Ulaşmanın Sırları
E-ticaret sitelerinde daha fazla satış yapmak ve yeni müşterilere ulaşmak amacıyla belli başlı stratejiler kullanılmaktadır. E-ticaret sitelerinin yeni müşterilere ulaşmanın en etkili yolu, kullanıcıların web sitesine yönlendirilmesini sağlayacak stratejilere başvurmaktır. E-ticarette başarıya ulaşmanın sırları hakkında...
Google Ads Genişletilmiş Metin Reklamlar Nasıl Yazılmalıdır?
Google Ads genişletilmiş metin reklamlar nasıl yazılmalıdır, konusu, Google reklam verenleri tarafından kullanılan reklam metinlerini etkilemektedir Şubat 2017 tarihinden itibaren değiştirilen Google reklam metni kriterlerine göre kopyala yapıştır şeklinde reklam metni oluşturmak, eski stilde düzensiz...
Dropshipping Nedir ve Nasıl Yapılır?
Dropshipping nedir sorusuna cevap vermek gerekir ise; alıcı ile tedarikçi firma arasında bir köprü olarak, satışı yapılan ürünleri stoklamadan yapılan satışlardan kar elde edilebilen bir satış yöntemidir. Dropshipping ile bebek ürünleri, yoga kıyafetleri, güzellik ürünleri,...
Yasaklı Kelimeler İle Yapılan İllegal Reklamlar
Yasaklı kelimeler ile yapılan illegal reklamlar, şikayet gelmesi koşullarında Google tarafından askıya alınırlar. Bu duruma bağlı olarak markanıza ve ürünlerinize yönelik yapılan reklamların, illegal kelimeleri içermemesi gerekir. Aynı zamanda, Google içerik tarayıcı özelliğe sahip olan...