Google Ads Reklamları İçin Otomatikleştirilmiş Uzantılar

1357 0

Google Ads reklamlarının hedeflerin üzerin çıkması ve daha fazla müşteriye erişmesi amacıyla otomatik uzantılar kullanılmaktadır. Google Ads otomatikleştirilmiş uzantılar, reklamların tıklanma değerini yükseltmektedir. Google Ads reklamlarının dönüşüm oranını arttırma ihtimali bulunan uzantılar, Google Adwords tarafından otomatik olarak etkinleştirilmektedir. Reklamların yayın süresi boyunca aha fazla potansiyel müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan uzantılar, masaüstü ve mobil cihazlara göre farklılık gösterebilir. Google ads reklamları için otomatikleştirilmiş reklamlar, web sitelerinin dönüşüm oranlarını ve markaların satış değerini arttırmaktadır.

Google Ads Otomatik Uzantılar Nasıl Çalışır?

Google reklamlarına ek olarak uygulanan otomatik uzantılar için herhangi bir ücretlendirme yapılmamaktadır. Reklamların aldığı tıklanma oranları arttıkça, reklam verme aşamasında belirlenen tıklanma maliyeti üzerinden ücretlendirme yapılmaktadır. Otomatik uzantıların sağladığı etkileşim imkanlarının müşteriler tarafından kullanılması durumunda, tıklanma maliyeti üzerinden ücretlendirme yapılacaktır. Reklamların dönüşüm oranlarını arttırma amacıyla kullanılan otomatik uzantılar, reklamların tıklanma sayısına etki edecektir. Otomatik uzantılar, Google Ads tarafından işleme alınırken, uzantıları devre dışı bırakmak için Google Ads hesabı kullanılabilir.

Google Adwords Otomatik Uzantılar Nasıl Görüntülenir?

Google reklamlarının istatistiklerine göre otomatik olarak etkinleştirilen uzantıların görüntülenmesi için uzantıların tespit edilmesi gerekir. Google Ads hesabına giriş yaptıktan sonra, menü üzerinden “Reklam Uzantıları” sekmesi tercih edilmelidir. Açılan sayfada yer alan “Görünüm” menüsü üzerinden, “Otomatik Uzantılar Raporu” tercih edilmeli ve uzantı görüntülemesi yapılmalıdır. Adwords reklamlarına uyarlanan otomatik uzantılar üzerinde düzenleme yapabilmek için tablonun en altında bulunan “Otomatik Uzantı Seçenekleri” bağlantısına tıklanmalıdır. Bağlantıda yer alan “Düzenle” seçeneği tercih edildikten sonra, sayfanın sol tarafında bulunan “Reklamlar ve Uzantılar” sekmesine tıklanmalıdır. Otomatik uzantıları düzenlemeleri, “Otomatik Uzantılar” sekmesinin tercih edilmesinin ardından gerçekleştirilebilir.

Google Ads Otomatik Uzantı Çeşitleri Nelerdir?

Google reklamlarına uygulanan otomatik uzantıların türleri ve özellikleri aşağıda detaylıca açıklanmıştır:

  • Otomatik Telefon Uzantıları: Web sitesinde, müşterilerin telefonla iletişime geçmesi için herhangi bir talimat kullanılmışsa, Google Ads uzantıları reklam yayınları üzerinden telefon bağlantısı kurulmasını sağlayacaktır. Müşterilerin doğrudan telefon bölümüne gitmesini sağlayan otomatik uzantılar, firmaların etkileşim oranını arttıracaktır.
  • Otomatik Mesaj Uzantıları: Web sitesi üzerinden kullanıcıların işletmeyle telefon bağlantısı kurması ya da mesajla etkileşime geçilmesi talep edilmişse, Google Ads bu talebi reklam uzantılarına dahil edecektir. Reklam bağlantıları üzerinden kullanıcıların markaya mesaj atması için yönlendirme yapılır.
  • Dinamik Yer Uzantıları: Reklamların ait olduğu işletmelerin konumuna göre, harita üzerinden yer uzantısı belirlenmektedir. Konuma yakın olan müşterilerin doğrudan işletmenin adresine ve internet sitesine ulaşabilmesi için gerekli yönlendirmeleri yapar ve kullanıcıların konum bilgilerine erişmesini sağlar.
  • Satıcı Değerlendirme Uzantıları: Satıcıların puanlamaları, reklam kampanyalarının yorum ve değerlendirmeleri hakkında detaylı bilgi alınmasını sağlamaktadır. Reklam evlerinin hangisinden daha fazla getiri sağladığı ve dönüşüm oranı değerlendirmeleri, çeşitli istatistikler aracılığıyla kullanıcılara sunulmaktadır.

Google Ads Otomatik Yer Uzantısı İstatistiklerini Görüntüleme

Google Adwords reklamlarına ait otomatik uzantı istatistiklerine ulaşmak için izlenmesi gereken adımlar şu şekildedir:

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.
  • Google Ads hesabında oturum açılmalıdır.
  • Ana sayfada yer alan menü üzerinden “Reklamlar ve Uzantılar” bağlantısına tıklanmalıdır.
  • Açılan sayfanın üst kısmında yer alan “Uzantılar” sekmesine tercih edilmelidir.
  • Sayfanın sol tarafında bulunan mavi ışık simgesine tıklayarak “Uzantı Türü” menüsü üzerinden istatistikleri raporlanacak uzantı türünün seçimi yapılmalıdır.
  • Google ADS reklam grupları, kampanyalar ya da hesaba ait tüm uzantıların istatistiklerine ulaşmak için sayfanın sağ kısmında yer alan “İlişkilendirme Görünümü” bölümü seçilmelidir. Herhangi bir uzantısı bulunmayan Google Ads yayınları da dahil olmak üzere, hesaba ait tüm yayınların istatistikleri gruplandırılacaktır.
5

Google Ads Reklamları İçin Otomatikleştirilmiş Uzantılar

Google ADS reklamlarının hedeflerin üzerin çıkması ve daha fazla müşteriye erişmesi amacıyla otomatik uzantılar kullanılmaktadır. Google Ads otomatikleştirilmiş uzantılar, reklamların tıklanma değerini yükseltmektedir. Google Ads reklamlarının dönüşüm oranını arttırma ihtimali bulunan uzantılar, Google Adwords tarafından otomatik olarak etkinleştirilmektedir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder