Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Instagram Reklamları ile Küçük İşletmeler İçin Büyük Sonuçlar
Dünya genelinde hizmet veren küçük işletmeler, daha fazla müşteriye ulaşmak amacıyla Instagram reklamlarından faydalanmaktadır. Instagram reklamlarının kullanımı için Facebook ara yüzü üzerinden reklam kampanyaları oluşturulmakta ve hedeflenen potansiyel müşteriyle etkileşime geçilmektedir. Reklamların daha fazla müşteriye...
Google Reklamlarında Yer Uzantısını Neden Kullanmalıyız?
Google Ads reklamlarının yayınlanacağı bölgelerin belirlenmesi için yer uzantısı seçeneği kullanılmalıdır. Google reklamlarında yer uzantısı kullanımı, reklamların sadece belirlenen konumlarda yayınlanmasını ve gereksiz reklam gösterimlerinin önüne geçilmesini sağlamaktadır. Reklamların etkin şekilde gösterileceği bölgeler, potansiyel müşteri...
Instagram Hikâye Reklamları
Instagram uygulamasında reklam veren markalar, Instagram tarafından sunulan alternatif paylaşım seçeneklerinin tamamında yayın yapmak zorundadır. Instagram üzerinden paylaşılan içerikler, kullanıcıların isteğine göre sınırsız şekilde yayınlanabilir ya da 24 saatlik süreyle yayında kalan hikâye formatında olabilir....
Youtube Video Reklam Dizileri Nedir?
Youtube video reklam dizileri nedir? Bu sorunun cevabını verirken, “video reklam dizileri, ürün veya markanıza ait mesajların ve kampanyaların hedef kitleye aktarılmasını sağlayan videoların bütünüdür.’’ ifadesini kullanırız. Video dizisi kullanarak marka ve firmanıza ait içeriği...
İçerik Yönetim Sistemi Nedir?
İçerik yönetim sistemi nedir sorusuna cevap vermek gerekir ise; bu sistem web sitesinin alt içeriklerinin kontrolünü sağlamak amacı ile kullanılan sisteme verilen isimdir. CMS adı ile bilinen içerik yönetim sisteminin açılımı; Content Management System olmaktadır....
Google Ads Hesabının Askıya Alınma Sebepleri ve Yapılabilecekler
Google Ads hesabının askıya alınma sebepleri ve yapılabilecekler, kişilerin Adwords kullanma şekline göre değişiklik göstermektedir. Kampanya ve promosyonların duyurulmasında kullanılan uygulama, kendi sunduğu şartların ihlali durumunda hesabınızı askıya alır. Hesabınız askıya alınmışsa ve siz hesabınızı...
İçerik Pazarlama Yöntemleri ve Önemi
İçerik pazarlama yöntemleri ve önemi, içeriğin daha geniş kitlelere başarılı bir şekilde ulaşmasını sağlama noktasında etkilidir. Stratejik bir pazarlama yaklaşımı ile hedef kitleyi harekete geçirmek amaçlanarak bu yöntemler uygulanmaktadır. Müşterilerini düzenli müşterilere dönüştürmek isteyenler, itibarını...
Google Ads Reklam Metni Yazım Teknikleri
Google Ads reklam metni yazım teknikleri, kişilerin potansiyel müşterilere ulaşmasını ve müşterilerin akılda kalıcı reklamlarla muhatap olması için uygulanan tekniklerdir. Spesifik, ilgi çekici ve teşvik edici içeriklerin yazılması, reklamların daha hızlı ve amaçlanan şekilde sonuç...
Hotjar Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Hotjar nedir sorusuna cevap vermek gerekir ise; web sitesini analiz etmek amacı ile kullanılan araçlardan biridir. Web sitesi ile ilgili ziyaretçilerin oturum süreleri, site içi hareketleri, fare imlecinin hareketleri gibi birçok davranışın gözlenebilmesini sağlamaktadır. Bu...
Google Ads Tıkla Mesaj Gönder Reklam Uzantısı
Google Ads tıkla mesaj gönder reklam uzantısı, bir tür sanal müşteri hizmetleri görevi görmektedir. Bu uzantı ile reklam üzerine tıklayan müşteri, kendisiyle ilgilenildiğini ve eğer bir sorunu olursa muhatap bulabileceğini fark eder. Bu özelliği ile...