Google Reklamlarında Tıklama Payı Özelliği

581 0

Google reklamlarında tıklama payı özelliği, alışveriş kampanyalarında ve arama reklamlarında kullanılan aktif bir uygulama özelliğidir. Bu içerik firmanızın veya markanızın sahip olduğu reklamın ulaşabileceği tıklanma payı oranını gösterir. Tıklanma payı, aktif olarak elde ettiğiniz tıklanma sayısından daha hızlı bir şekilde artış gösteriyor ise, reklam tıklanma oranlarını rakipleriniz daha çok elde ediyor demektir. Bu duruma bağlı olarak profesyonel web reklam ajansı hizmetinden yararlanmanız, tıklanma sayınızı arttırmayı ve tıklanma payı oranınızı düşürmeye yönelik avantajlı bir tercih olacaktır. Bizler, sizlere sunmuş olduğumuz dijital hizmet sayesinde, en geniş kitleye ulaşabilmenizi ve arama reklamlarında tıklanma sayınızı arttırabilmenizi sağlarız.

Google Reklamları Tıklama Payı Nedir?

Google reklamlarında tıklama payı, reklamlarınızın ulaştığı kişi sayısı ve tıklanma sayısına bağlı olarak hesaplanır. Tıklanama payı oranının tanımının yapılabilmesi amacıyla, aktarılacak özellikleri şu şekilde sıralarız:

  • Tıklanma payı, reklamınızın ne kadar fazla kişiye ulaşabileceğini gösteren bir Google Ads yöntemidir.
  • Tıklanma payı oranı, firmanıza ait reklamın dijital platformda ne kadar profesyonel şartlara yönetildiği hakkında bilgi alabilmenizi sağlayan bir uygulama yöntemidir.

Dijital web reklam hizmeti koşullarımız ile bizler, sizlere ait reklamların, sosyal medya ve internet ortamında hedef kitleye ulaştırılması amacı ile en iyi şekilde yönetilmesini hedef ediniriz.

Tıklama Payı Neden Önemli?

Google arama reklamları tıklanma payı, sahip olduğunuz reklamın ne kadar geniş kitleye ulaşabileceği hakkında fikir sahibi olmanızı sağlar. Google reklamları tıklanama payı özelliğinin neden önem teşkil ettiği hakkında bilgileri şu şekilde sıralarız:

  • Google tıklanma payı oranı çok yüksek ise, firmanıza ait reklamın yeterli kişiye ulaşamadığı belirlenir.
  • Google tıklanma payı oranınız düşük rakamlar ile ifade ediliyorsa, reklam yönetiminiz doğru şekilde yapılıyor ve hedeflediğiniz kitleye ulaşım sağlanıyordur.

Bu durumlara bağlı olarak tıklanma payı, reklamın ne kadar iyi yapıldığının anlaşılmasına yardımcı olması sebebi ile önem taşımaktadır. Bizler, sizlere sunmuş olduğumuz dijital web reklam ajansı hizmetimiz ile firmanıza ait reklamların geniş kitleye ulaşması ve tıklanma payı oranınızın düşürülerek, tıklanma sayınızın arttırılması amacı ile hizmet sunarız. Deneyimli ve prensipli çalışma yöntemlerimiz ve analizlerimiz sayesinde, arama reklamlarınızın dijital platformda en yüksek verimi almasını hedef ediniriz.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Tıklama Payı Hesaplaması

Firmanıza ait Google reklamları tıklanma payı özelliği oranınız ne kadar az ise, arama reklamınız için sağladığınız ek tıklanma sayısı o kadar yüksektir. Tıklanma payı hesaplaması için izlenecek adımları, bir örnek üzerinden şu şekilde sıralarız:

  • Şirketiniz adına bir web reklamı oluşturulup, bu web reklamının 30 kez tıklandığını temel alalım.
  • Bu tıklanama sayısına karşılık, Google Ads reklam uzantılarınızı arttırmanız dahilinde 300 kez tıklanabileceğinizi tahmin edebilir. Bu tahmine tıklanma payı hesaplaması adı veririz.
  • Bu tahmine bağlı olarak, reklamınıza ait tıklanma payı oranınız, % 10 olarak hesaplanır.

Bizler, sizlere web reklam ajansı olarak sunduğumuz deneyimli hizmet ile tıklanma sayınızın artırılması ve reklam uzantılarınızın tıklanma sayısını yükseltici koşullara taşınması amacı ile hizmet sunarız. Markanıza ve firmanıza ait tıklanma oranının yükselmesi ve kurumsal içeriğinizin en geniş kitleye ulaşması amacı ile müşteri odaklı hizmetimizden yararlanabilir, kısa süre içerisinde dijital ortamda hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.

Google Tıklama Payı İle Reklam Yönetimi

Google tıklanma payı oranı ne kadar düşük seviyeye indirgenirse, firmanıza ait reklam o kadar fazla kişi tarafından görüntüleniyor demektir. Bu duruma bağlı olarak dijital reklamların, internet ortamında doğru koşullar ile yönetiminin yapılması, tıklanma payı oranının azaltıp, tıklanma sayısını artıracaktır. Tıklanma payı verilerinden yararlanılarak yapılan doğru reklam yönetimi adımlarını ise şu şekilde sıralarız:

  • Reklamların gerekli uzantıya sahip olmalarının sağlanması,
  • Reklamlar için Google Ads optimizasyonlarının doğru yapılması gibi ayrıntılar tıklanma sayısını arttır.

Siz de, dijital reklam ajansı hizmeti sunduğumu firmamıza ulaşarak, Google reklam yönetimlerinizin doğru yapılmasını ve hedef kitlenize en kısa sürede ulaşılmasını sağlayıp, sizlere sunmayı amaç edindiğimiz müşteri odaklı diyalog koşullarımızdan yararlanabilirsiniz.

5

Google Reklamlarında Tıklama Payı Özelliği

Google reklamlarında tıklama payı özelliği, alışveriş kampanyalarında ve arama reklamlarında kullanılan aktif bir uygulama özelliğidir. Bu içerik firmanızın veya markanızın sahip olduğu reklamın ulaşabileceği tıklanma payı oranını gösterir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder