Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Google Ads Performansını ve Yatırım Getirisini Ölçme
Google Ads performansını ve yatırım getirisini ölçebilmek için dönüşüm oranlarının izlenmesi ve bununla ilgili raporların incelenmesi gerekmektedir. Dönüşüm oranlarının izlenebilmesi için ise Google Ads dönüşüm araçları kullanılabilmektedir. Google Ads performansını ölçmek için reklam metinlerine, web...
Google Ads Müşteri Listesiyle Yeniden Pazarlama
Google Ads müşteri listesiyle yeniden pazarlama; müşteri eşleştirme özelliği ile yapılabilen bir işlemdir. Google Ads yeniden pazarlama listesi oluşturmak için müşterilerin verdikleri iletişim bilgilerinin yüklenmesi gerekmektedir. Gerekli yüklemeler yapıldıktan sonra daha önceden web sitesini veya...
Google Ads Dönüşüm Kodu Kurulumu
Google Ads dönüşüm kodu kurulumu yapabilmek için bir profesyonelden destek alabilmek veya kurulumu kişinin kendisinin yapabilmesi mümkündür. Google Ads dönüşüm kodu kurulumu için öncelikle bir dönüşüm kodunun oluşturulması gereklidir. Bu dönüşüm kodları internet üzerinden yapılan...
Google Ads Dönüşüm İzleme Yolları
Google Ads dönüşüm izleme yolları; izlenecek olan işlem türüne göre değişiklik gösterebilmektedir. Google Ads dönüşüm izleme işlemi; web sitesi işlemleri, telefon aramaları, uygulama yüklemeleri, uygulama içi işlemler, içe aktarım ve yerel işlemler gibi konular için...
Google Ads Çalışma Mantığı
Google Ads çalışma mantığı; açık arttırma usulü ile anahtar kelimelere teklif verilmesi ve buna göre ilgili anahtar kelimeler ile reklamın aldığı tıklama sayısına göre bir ücret ödemek şeklinde belirlenmiştir. Google Ads çalışma mantığına bakıldığında; her...
Etkili Google Ads Kampanyası Nasıl Oluşturulur?
Etkili Google Ads kampanyasının oluşturulabilmesi için Google Ads hesabından kampanyalar menüsünden reklam kampanyasının oluşturulması gereklidir. Etkili Google Ads kampanyası oluşturmak isteyenlerin; hedef kitleyi doğru belirlemesi, pozitif ROI’yi doğrulaması, reklam kampanyası ile ilgili yaptığı çalışmaları devamlı...
En Sık Yapılan Google Adwords Hataları
En sık yapılan Google Adwords hataları; anahtar kelimeler ile ilgili yapılan hatalardır. Anahtar kelimelerin yanlış seçimi, yanlış gruplandırılması gibi hatalardır. Google Adwords hatalarının reklamların daha üst sıralarda gösterilebilmesi, kalite puanının arttırılabilmesi ve tıklama başına maliyetin...
Youtube Reklam Modelleri
Youtube reklam modelleri toplamda 7 adettir. Bu reklamlar ise aşağıda verilmiştir: Görüntülü reklamlar verilebilmektedir. Yer paylaşımlı reklamlar bulunmaktadır. Skippable video ads denilen atlanabilir video reklamlar bulunmaktadır. Atlanamayan video reklamlar verilebilmektedir. Bumper reklamlar Youtube için uygundur. ...
Başarılı Bir Google Adwords Stratejisi Nasıl Planlanır?
Başarılı bir Google Adwords stratejisinin planlanabilmesi için bir dijital pazarlama uzmanından yardım alınabilmektedir. Bir uzman aracılığı ile doğru stratejiyi bulabilmek daha kolaydır. Ancak Google Adwords stratejisinin temeli ise reklam metinlerinin ve reklamın yönlendirildiği sayfaların optimizasyonudur. Reklam...