Facebook’tan Yeni Reklam Performans Ölçümleme Özelliği

21 0

Facebook güncel tanıtım performans ölçme özelliği güncellemesi, ajans kuruluşlarının aktif olarak kullanım ile fayda sağlayacağı bir seçenek olarak oluşturulmuştur. Facebook ile verilen reklamların performanslarına yönelik ölçüm yaparak, gerekli veri değerlerini sunan özellik ile reklam yayınlarına ilişkin izlenecek plan ve program belirlenir. Facebook yeni reklam performans ölçümleme kapsamları, çapraz hesapla Facebook reklam performansı ölçümleme, metriklerle Facebook reklam performansı ölçümleme, dönüşüm verileriyle Facebook reklam performansı ölçümleme hakkında bilgiler alt başlıklardan öğrenilirler.

Facebook Yeni Reklam Performans Ölçümleme Kapsamları

Facebook yeni reklam başarı ölçme kapsamları şu şekilde sıralanırlar:

  • Çapraz hesap ile ölçümleme,
  • Özel metrikler oluşturarak ölçümleme,
  • Dönüşüm yollarının analizi ile ölçümleme başlıkları, Facebook reklam performans ölçme kapsamları olarak sıralanırlar.

Bu kapsamlar ile ayrıntılı analizler kısa süre içerisinde görüntülenerek, reklam yayınlarına ilişkin sağlıklı kararlar alınması sağlanır. İleriye yönelik performans yükseltici reklam yayın tekniklerinin uygulanması için gerekli olan erişime yönelik rakamsal veriler, reklam izlenme sıralamaları, reklamlar üzerinden web sitelerine alınan dönüş etkileri, performans ölçümleme özelliği ile öğrenilir.

Çapraz Hesapla Facebook Reklam Performans Ölçümleme

Çapraz hesap Facebook reklam başarı ölçme özelliği hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • Çapraz hesap Facebook reklam ölçme özelliği ile bir marka için yapılan birden fazla reklam içeriğinin başarısının aynı ekranda karşılaştırılması sağlanır.
  • Bir marka için yayınlanan reklamlarının tümünün aldığı izlenme oranı, erişim ve reklamda yer alan ürünleri ilişkin geri dönüş sayıları aynı anda analiz edilir.
  • Yapılan bu analizler ayrıntılı tablo seçenekleri ile görüntülenir.
  • Çapraz performans ölçme ile başarılı gösterilen reklamlar, yeniden optimize edilerek yayınlanır.

Facebook yeni reklam performans ölçümleme sayesinde markaya ilişkin takipçilerin hangi tarihte yayınlanan reklamlara daha yüksek ilgi gösterdikleri ve reklam ile yayınlanan hangi içeriklere, ürünlere yönelik geri dönüş talepleri sağladıkları rapor halinde tutulur.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Metriklerle Facebook Reklam Performans Ölçümleme

Metrikle Facebook reklam başarı ölçme özelliği hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • Bu özellik sayesinde marka sayfasının yayınladığı reklamlar tarih sıralamasına göre incelemeye alınır.
  • Metrik hesaplama sonucu başarı oranlarına göre reklamlar dizilir.
  • Hangi reklamların başarılı olduğu ve reklamlara kaç kez erişim sağlandığı rakamsal olarak sunulur.
  • Bu rakamsal değerler ile kısa sürede reklam analizleri ve raporlamaları kaydedilir.
  • Hesaplanan metrikler üzerinden reklam performansının yükselmesi için önerilen metriklere yakın şekilde yeni metrik raporlamaları kayıt edilir.
  • Kayıt edilen veriler ile reklam performansları yükseltilip, izlenme oranı yüksek reklamlar optimize edilir.

Dönüşüm Verilerinden Facebook Reklam Performansı Ölçümleme

Dönüş verisiyle Facebook reklam başarısı ölçme özelliği hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • Kampanya reklamlarına kaç kullanıcının erişim sağladığı,
  • Ürün reklamlarına kaç kullanıcının erişim sağladığı,
  • Logo ve marka tanıtım reklamlarına kaç kullanıcı erişimi alındığı,
  • En düşük ve en yüksek erişimli reklam içerikleri ve sıralamaları,
  • Erişim kriterlerinden bağımsız olarak hangi reklam üzerinden, web sitesine veya ürün satışına yönelik geri dönüşün alındığı, dönüşüm verilerinden Facebook reklam performansı hesaplama özelliği ile elde edilir.

Tüm bu hesaplama işlemleri özellikleri ile reklam yayınlama seçeneklerine ilişkin projelerde ve ilerleyen tarihlerde performans yükseltici kararların alınması sağlanır. En çok erişim sağlanan reklam içeriklerinin örenilmesi ile paralel yapıda reklam hazırlamaları sağlanarak, reklam erişim sayıları ve pazarlama koşulları yükseltilir. Facebook yeni reklam performans ölçümleme özelliği ile Facebook sayfasında bulunana reklam içeriklerine ilişkin ayrıntılı bilgi ve raporlama koşulları sağlanır.

Facebook’tan Yeni Reklam Performans Ölçümleme Özelliği

Facebook güncel tanıtım performans ölçme özelliği güncellemesi, ajans kuruluşlarının aktif olarak kullanım ile fayda sağlayacağı bir seçenek olarak oluşturulmuştur. Facebook ile verilen reklamların performanslarına yönelik ölçüm yaparak, gerekli veri değerlerini sunan özellik ile reklam yayınlarına ilişkin izlenecek plan ve program belirlenir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

Yorum Gönder