İçindekiler
Facebook güncel tanıtım performans ölçme özelliği güncellemesi, ajans kuruluşlarının aktif olarak kullanım ile fayda sağlayacağı bir seçenek olarak oluşturulmuştur. Facebook ile verilen reklamların performanslarına yönelik ölçüm yaparak, gerekli veri değerlerini sunan özellik ile reklam yayınlarına ilişkin izlenecek plan ve program belirlenir. Facebook yeni reklam performans ölçümleme kapsamları, çapraz hesapla Facebook reklam performansı ölçümleme, metriklerle Facebook reklam performansı ölçümleme, dönüşüm verileriyle Facebook reklam performansı ölçümleme hakkında bilgiler alt başlıklardan öğrenilirler.
Facebook yeni reklam başarı ölçme kapsamları şu şekilde sıralanırlar:
Bu kapsamlar ile ayrıntılı analizler kısa süre içerisinde görüntülenerek, reklam yayınlarına ilişkin sağlıklı kararlar alınması sağlanır. İleriye yönelik performans yükseltici reklam yayın tekniklerinin uygulanması için gerekli olan erişime yönelik rakamsal veriler, reklam izlenme sıralamaları, reklamlar üzerinden web sitelerine alınan dönüş etkileri, performans ölçümleme özelliği ile öğrenilir.
Çapraz hesap Facebook reklam başarı ölçme özelliği hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:
Facebook yeni reklam performans ölçümleme sayesinde markaya ilişkin takipçilerin hangi tarihte yayınlanan reklamlara daha yüksek ilgi gösterdikleri ve reklam ile yayınlanan hangi içeriklere, ürünlere yönelik geri dönüş talepleri sağladıkları rapor halinde tutulur.
Metrikle Facebook reklam başarı ölçme özelliği hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:
Dönüş verisiyle Facebook reklam başarısı ölçme özelliği hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:
Tüm bu hesaplama işlemleri özellikleri ile reklam yayınlama seçeneklerine ilişkin projelerde ve ilerleyen tarihlerde performans yükseltici kararların alınması sağlanır. En çok erişim sağlanan reklam içeriklerinin örenilmesi ile paralel yapıda reklam hazırlamaları sağlanarak, reklam erişim sayıları ve pazarlama koşulları yükseltilir. Facebook yeni reklam performans ölçümleme özelliği ile Facebook sayfasında bulunana reklam içeriklerine ilişkin ayrıntılı bilgi ve raporlama koşulları sağlanır.
Facebook’tan Yeni Reklam Performans Ölçümleme Özelliği
Facebook güncel tanıtım performans ölçme özelliği güncellemesi, ajans kuruluşlarının aktif olarak kullanım ile fayda sağlayacağı bir seçenek olarak oluşturulmuştur. Facebook ile verilen reklamların performanslarına yönelik ölçüm yaparak, gerekli veri değerlerini sunan özellik ile reklam yayınlarına ilişkin izlenecek plan ve program belirlenir.