2020 İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler

128 0

2020 içerik stratejisinde odaklanma gerektiren yenilikler, dinamik görseller kullanımı, video içerik kullanımı, EAT temelli içerik kullanımı, kullanıcı odaklı içerik kullanımı, olarak sıralanırlar. Bu içerik trendlerine uygun paylaşım ve sosyal medya etkinlik koşulları sağlanarak, stratejiye yönelik başarılar elde edilir. İçerik stratejisi için dinamik görseller, video içerik, EAT temelli içerik, kullanıcı odaklı içerik trendleri hakkında bilgiler alt başlıklardan öğrenilirler.

İçerik Stratejisi İçin Dinamik Görseller

İçerik stratejisinde dinamik görseller trendi hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • Dünya genç nüfusunun en çok kullandığı sosyal ağların Youtube, Snapchat, Instagram ve Facebook sosyal medya ağları olduğunun belirlenmesi ile içerik stratejisini yükselten en önemli detayın dinamik görseller olduğu belirlenmiştir.
  • Kaliteli ve trend yapıya uygun görsel paylaşımları ile içerik stratejisinin ilerlemesi desteklenir.
  • Özel markalar, kendi dinamiklerine ait, ürün, logo, resim içeriklerini, Instagram, Facebook ve Youtube alanlarında paylaşarak, içerik stratejisi trendlerine uygunluk sağlarlar.
  • Paylaşımların renk, filtre, ışık, boyut, kalite, trend yapılar açısından uyumlu formatlarda yayınlanması, içerik stratejisinde odaklanma gereken trend dinamikler olarak belirlenip, dinamik ve yeni çağa uygun görselleri ile marka ön plana çıkarılır.

Bu trend yöntemi ile kullanıcıların dikkati çeken ve beğeni alan içerik paylaşımları sağlanır. Kullanıcı kitlesinin yükselmesi ve içerik stratejisi için başarı koşullarının sağlanması kaliteli görsel paylaşımlar ile gerçekleşir.

İçerik Stratejisi İçin Video İçerik

İçerik stratejisinde video içeriği trendi hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • Youtube ve AR yükselişine bağlı olarak video içerik paylaşımları odaklanacak trendler halini almıştır.
  • 26 ila 45 yaş arasında bulunan bireylerin en çok video görsellerini takip ettiğinin belirlenmesi ile video içerik paylaşımlarının yüksek tutulması, içerik stratejisinde başarı yakalanmasını sağlar.
  • Video içeriklerinin Youtube yoluyla paylaşılması ve kaliteli video görsellerinin oluşturulması, içerik stratejisi için gereklidir.
  • Paylaşılan video içeriklerinde markaya, iş stratejisine ve hedef kitleye uygun hikayenin en iyi şekilde aktarılması, içerik stratejisinde başarıyı sağlar.
  • Hikaye anlatıcığı ve marka hikayesinin vurgulanması, odaklanacak stratejik adım olarak belirlenir.

İçerik Stratejisi İçin EAT Temelli İçerikler

İçerik Stratejisinde EAT sahibi içerikler hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.
  • İçerik stratejisinde başarı için EAT temelli bir diğer ifade ile ek sitelerden alınan linkler ile yönlendirme yapılan, içerikte künye bölümü yer alan videolar paylaşılır.
  • Bu trend yapısında, videoya ilişkin bilgiler, video içeriğinin sahibi olduğu kişi veya firma, logo bilgiler video içerisine eklenir.
  • EAT video trendinde, video paylaşılan sayfa ve video içerikleri devamlı olarak güncellenir.
  • Kullanıcı kitlesinin faydasını gözeten ve içerik üzerinden bilgi iletimi sağlanan video hikayeleri oluşturulur.
  • EAT temelli içerikler ile içerik stratejisine ilişkin odak trendlerine uyum sağlanarak, markanın ve sosyal ağlarda yapılan tanıtımların yükselişi sağlanır.

İçerik Stratejisi İçin Kullanıcı Odaklı İçerikler

İçerik stratejisinde kullanıcı temelli içerik hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • İçerik stratejisinde trende uyum ve başarı için içerikleri takip eden kullanıcı profilinin video ve görsel hikayelerin odak noktasına alınması sağlanır.
  • Kullanıcıların marka ve içerik yayıncısı için olan önemine dikkat çekilir. Video ve görsel içeriklerde kullanıcılara hitap etme, kullanıcılar ile bir konu hakkında yarışma veya fikir sunma aşamaları ile etkileşime geçme yöntemleri uygulanır.

Bu yöntem ile 2020 yılında içerik stratejisi için odaklanılması gereken ayrıntılar açısından kullanıcılara yönelik sağlanması gereken koşullar tamamlanır. Kullanıcıların içerikleri yüksek takibi ve marka ile etkileşime geçmesi trend seçenekler üzerinden gerçekleştirilir.

2020 İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler

2020 içerik stratejisinde odaklanma gerektiren yenilikler, dinamik görseller kullanımı, video içerik kullanımı, EAT temelli içerik kullanımı, kullanıcı odaklı içerik kullanımı, olarak sıralanırlar. Bu içerik trendlerine uygun paylaşım ve sosyal medya etkinlik koşulları sağlanarak, stratejiye yönelik başarılar elde edilir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

Yorum Gönder