Google Ads Yeniden Pazarlama Yöntemleri

529 0

Google Ads yeniden pazarlama yöntemleri; bir firmanın web sitesi ile veya mobil uygulaması ile daha önceden etkileşime girmiş olan potansiyel müşterilere yeniden ulaşabilmek için kullanılan yöntemlerdir. Google Ads yeniden pazarlama yöntemleri; marka bilinirliğini arttırmak ve daha geniş kitlelere ulaşabilmek için önemlidir.

Google Ads Yeniden Pazarlama Yöntemleri Nelerdir?

Google Ads yeniden pazarlama yöntemleri aşağıda verilmiştir:

  • Standart yeniden pazarlama ile geçmişteki ziyaretçilerin göz attıkları görüntülü reklam ağındaki siteler ve uygulamalarda reklam olarak karşılarına çıkmaktadır.
  • Dinamik yeniden pazarlama aracılığı ile kullanıcıların daha önceden görüntüledikleri reklamlar yeniden gösterilmektedir.
  • Arama ağı reklamlarına ilişkin yeniden pazarlama listeleri ile geçmişte web sitelerini ziyaret edenlere Google aramalarında yeniden aynı reklam gösterilmektedir.
  • Video yeniden pazarlama sayesinde YouTube veya görüntülü reklam ağı videolarına erişim sağladıklarında reklam gösterilebilmektedir.
  • Müşteri listesi ile yeniden pazarlama sayesinde müşterilerin iletişim bilgileri aracılığı ile Google’da oturum açtıklarında onlara reklam gösterilebilmektedir.

Google Ads Yeniden Pazarlamanın Avantajları Nelerdir?

Google Ads yeniden pazarlanan yararları aşağıda belirtilmiştir:

  • Google Ads yeniden pazarlama yöntemlerinin avantajlarına bakıldığında; potansiyel müşteriler ile doğru zamanda doğru yerde etkileşime girmeyi hedeflemektedir.
  • Belirli bir hedefe odaklı reklamcılık faaliyeti yürütülebilmektedir. Örnek vermek gerekir ise; sadece belirli bir ürünü daha önce sepetine eklemiş ama satın alımını yapmamış olanlar hedeflenebilmektedir.
  • Büyük ölçekli erişim imkanı bulunmaktadır.
  • Gerçek zamanlı teklif verme imkanı bulunmaktadır. Bu sayede de optimum teklifin hesaplanması ile en iyi fiyat ile reklam açık artırmasının kazanılması mümkün olmaktadır.
  • Reklam oluşturması oldukça kolaydır.
  • Kampanya istatistikleri hakkında rapor alabilmek mümkün olmaktadır.

Google Ads Yeniden Pazarlama Yöntemleri İle İlgili Genel Stratejiler Nelerdir?

Google Ads yeniden pazarlama için genel stratejiler aşağıdaki gibidir:

  • Yer ve dil hedeflerinin daha geniş tutulması gerekmektedir. Potansiyel müşteriler birden fazla dil konuşabiliyor veya farklı ülkelerden ilgili reklama erişim sağlıyor olabilmektedir. Dolayısı ile de potansiyel müşterilere yeterli sayıda yerde ve dilde hizmet verilebiliyor olması gerekmektedir.
  • Yeniden pazarlama listelerinin süresine bağlı olarak müşteriler ile kurulan iletişimin süresi de ona göre ayarlanmaktadır. Bu yüzden üyelik süresi ne kadar uzun tutulur ise; listede yer alan kullanıcı sayısının da o kadar artma şansı bulunmaktadır.
  • Ziyaretçilerin reklamları görebilme sayısında sınırlama yapılabilmektedir. Bu sayede belirli bir süre içerisinde sadece belirlenen sayıda görebilmeleri mümkün olmaktadır. Bu da kullanıcıların reklamlardan bıkmasının önüne geçmek için önemlidir.
  • Hedef kitlenin reklamı görüntüleme olasılığının yüksek olduğu zaman dilimi içerisinde reklamın görüntülenmesi gerekmektedir.
  • Hızlandırılmış yayın ile kullanıcılar web sitesine giriş yaptıktan hemen sonra ilgili reklamı görüntüleyebilmektedir.

Google Ads Yeniden Pazarlama Yöntemleri İçin Reklam Stratejileri Nelerdir?

Google Ads yeniden pazarlama ile ilgili reklam stratejileri şunlardır:

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.
  • Google Ads yeniden pazarlama yöntemleri için uygulanacak stratejilerden en önemlisi; reklamların uygulanacak olan strateji ile uyumlu olmasıdır. Ulaşılmak istenen kitle ile alakalı bir reklam oluşturulmalıdır. Site ile aynı görünüme ve izlenime sahip bir reklam olmalıdır. Harekete geçirecek olan bir mesaj verilmesi ve ilgi çekici bir reklam hazırlanması gereklidir.
  • Oluşturulan reklamların duyarlı reklam olması gerekmektedir. Bu sayede bütün reklam alanlarına göre otomatik olarak ayarlanabilecek bir reklam olabilecektir. Hem reklamların farklı alanlarda en iyi biçimi ile gösterilmesini hem de zaman kazanılmasını sağlamaktadır.
  • Yeniden pazarlama listeleri arasında dönüşüm sağlama olasılığı daha yüksek olan listeler için teklif verilmesi gerekmektedir.
5

Google Ads Yeniden Pazarlama Yöntemleri

Google Ads yeniden pazarlama yöntemleri; bir firmanın web sitesi ile veya mobil uygulaması ile daha önceden etkileşime girmiş olan potansiyel müşterilere yeniden ulaşabilmek için kullanılan yöntemlerdir. Google Ads yeniden pazarlama yöntemleri; marka bilinirliğini arttırmak ve daha geniş kitlelere ulaşabilmek için önemlidir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder