Genel Nitelikler
- Üniversitelerin İşetlme, Pazarlama, Mühendislik Ekonomi veya İlgili Bölümlerinden mezun olmuş
- Dijital Pazarlama veya sosyal medya Yönetiminde 1+Yıl İş tecrübesine sahip
- Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, İnstagram , Google+ gibi araçlara iyi derecede hakim
- Sosyal medya kampanyaları ve çekilişleri planlayıp koordine etmiş
- Dijital pazarlama konusunda bilgili ve meraklı
- Trendleri ve global işleri takip eden, yaratıcı içerik üreterek markasına değer katacak
- Türkçe’yi doğru akıcı kullanan, yazı sosyal medya diline hakim
- Video montajlama yapımında Adobe Effect programı ve türevlerinde bilgi sahibi olan
- Girişken yapıda çok göreli çalışma mantığına adapte olacak
- Sorumluluk sahibi, takım çalışmasına yatkın
- Çözüm odaklı ve açık iletişime yatkın
Sorumluluklar
- Marka bilinirliği, pazarlama çalışmalarının dönüşünü ve satışı arttıracak yönde Medya stratejisi belirlenmek
- Markalarımızın ve müşterilerimizin sosyal medya hesaplarını yönetmek
- Marka bilinirliği arttırmak amacıyla projeler yürütmek, farklı içerikler tasarlamak
- Önemli sosyal medya performans metriklerini belirlemek düzenli takip etmek ve bunları ekibe sunmak
- Sektörde uzman kişilerle iletişimde olmak influencer’lar ile iletişime geçerek düzenli toplantılar organize etmek