Sosyal Medya Görsel Boyutları

62 0

Soyal medya, her gün yüzlerce farklı kişinin aktif olarak erişiminde olan bir ağdır. Dünyanın en önde gelen adresleri global anlamda sağladıkları etkileşimlerle beraber bir o kadar da yüksek seviyede sosyalleşme olanaklarını sunarlar. Bu noktada sosyal medya pazarlama aşamasında boyutların önemi bir hayli büyüktür. Görsel açıdan ön planda tutulması gereken tüm detayların net olarak erişilebilmesi noktasında boyutlar en önemli nokta olur. Sosyal medya boyutları doğru ayarlamasıyla, görsellerin düzenleri başarıyla sağlanır. Hizmet sunan markalar için imajı yansıtmada mevcut olan fotoğrafların aktarılması sosyal medya görsel boyutları üzerinden şekillendirilmelidir.

Sosyal Medyadaki Görsellerin Boyutları Nedir?

Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Linkedin ve Google Plus en çok kullanılan sosyal medya siteleri olarak ön plana çıkıyorlar. Her sosyal medya adresinin kendisine özgün belirlediği boyutlar farklı seviyededir.

Facebook görsel boyutları:

Profil fotoğrafı: 180 x 180 px

Sayfa Kapağı görseli: 820 x 312 px

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Profil Kapağı görseli: 851 x 315 px

Twitter görsel boyutları:

Profil fotoğrafı: 400 x 400 px

Kapak görseli: 1500 x 500 px

Paylaşım görseli: 1024 x 512 px

Instagram görsel boyutları:

Profil fotoğrafı: 110 x 110 px

Paylaşım: Kare – 1080 x 1080 px, Dikey – 1080 x 1350 px, Yatay – 1080 x 566 px

Hikaye Görseli: 1080 x 1920 px

 

Linkedin görsel boyutları:

Profil: 400 x 400 px

Sayfa profili: 300 x 300 px

Kapak Görseli: 1000 x 425 px

Google Plus görsel boyutları:

Profil: 250 x 250 px

Kapak görseli: 1080 x 608 px

Paylaşım görseli: 1200 x 480 px

Youtube görsel boyutları:

Kanal Profil fotoğrafı: 800 x 800 px

Kapak: 2560 x 1440 px

Video Görseli: 1280 x 720 px

Sosyal Medya Görsel Boyutları Neden Önemli?

Sosyal medyada sunulan alanlarda mevcut olan boyutların her biri, kullanımda olan görselin yeteri kadar alana sığmasına imkan verir. Standart olarak sunulan boyutlardan düşük veya yüksek boyutlu fotoğrafların her biri mevcut seviyeye getirmek adına yeniden düzenlenir. Görsellerde yaşanacak olan değişimler kötü görüntüyü ve piksel kaybına yol açar. Sosyal medya görsel boyutlarının doğru şekilde kullanılması her zaman önemlidir.

Sosyal Medya Görsel Boyutları
5

Sosyal Medya Boyutları

Soyal medya, her gün yüzlerce farklı kişinin aktif olarak erişiminde olan bir ağdır. Dünyanın en önde gelen adresleri global anlamda sağladıkları etkileşimlerle beraber bir o kadar da yüksek seviyede sosyalleşme olanaklarını sunarlar. Bu noktada sosyal medya pazarlama aşamasında boyutların önemi bir hayli büyüktür. Görsel açıdan ön planda tutulması gereken tüm detayların net olarak erişilebilmesi noktasında boyutlar en önemli nokta olur. Sosyal medya boyutları doğru ayarlamasıyla, görsellerin düzenleri başarıyla sağlanır. Hizmet sunan markalar için imajı yansıtmada mevcut olan fotoğrafların aktarılması sosyal medya görsel boyutları üzerinden şekillendirilmelidir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
5 (2 Oy)

Yorum Gönder