LinkedIn’de Ağınızı Büyütmenin Püf Noktaları

1360 0

LinkedIn’de ağınızı büyütmenin püf noktalarına bakıldığında; öncelikle stratejik bir profil oluşturmak gerektiği görülmektedir. Dolayısı ile profilin düzenlenme şekli oldukça önemlidir. Ayrıca daha fazla kişiye ulaşabilmek için bağlan menüsünden bağlantı kurulabilecek daha fazla kişiye ulaşılabilmektedir. 500’ün üzerinde bağlantı olması tavsiye edilmektedir. Bağlantı sayısının fazla olması, profili ziyaret edenlerin de bağlantı kurma isteğini arttıran bir durumdur. LinkedIn profilinde mutlaka iletişim bilgilerinin eksiksiz bir şekilde yer alması, geri dönüşleri takip edebilmek için önemlidir.

LinkedIn Başlığı Nasıl Belirlenmelidir?

Herhangi bir LinkedIn başlığı belirlenmemesi durumunda, iş unvanı olarak belirtilen unvan otomatik olarak başlık olarak kullanılmaya başlamaktadır. Ancak LinkedIn’de ağını büyütmek isteyenlerin kendi başlıklarını belirlemeleri tavsiye edilmektedir. Başlığın 120 karakter sınırı bulunmaktadır. Potansiyel müşterilerin profili ziyaret ederek başlığı görme imkanı olduğunun bilinci ile iddialı bir başlık bulunmalıdır. Hedef kitlenin arama yaparken kullanabileceği anahtar kelimeleri içeren bir başlık olmalıdır. Ayrıca başlığı iddialı seçerken anlaşılır olmasına da özen gösterilmesi gereklidir.

LinkedIn Profil Fotoğrafı Nasıl Olmalıdır?

LinkedIn ağınızı nasıl büyütebilirsiniz sorusuna cevap vermek gerekir ise; ağı büyütmek için önemli olanlardan biri de profil fotoğrafı seçimidir. Potansiyel müşterilerin profil ile ilgili ilk dikkat edecekleri nokta profil fotoğrafıdır. Seçilecek olan profil fotoğrafının, ciddi ve profesyonel bir görüntü veriyor olması gereklidir. Seçilen fotoğrafta gülünmüyor olunması tavsiye edilmektedir. Açık fikirli, sıcak, ulaşılabilir, çok katı olmayan ve profesyonel imajı veren bir fotoğraf tercih edilmelidir. İstatistiklere bakıldığında; profil fotoğrafı olan bir hesabın görüntülenme sayısı, olmayana göre 14 kat daha fazladır.

LinkedIn Afiş Fotoğrafı Nasıl Seçilmelidir?

LinkedIn afiş fotoğrafı seçilirken stratejik olmak gereklidir. Profil fotoğrafının arka planındaki kısımda görülecek olan bu afişin; profili markalaştırabilecek bir görüntü seçilerek oluşturulması gereklidir. Görüntünün profesyonel bir imaj vermesi gereklidir. Yüksek kaliteli bir görüntü kullanılmalıdır. Görüntünün doğru boyutlandırıldığından emin olunması gereklidir. Ayrıca görüntü eğer kırpılmış ise düzgün kırpılıp kırpılmadığı da kontrol edilmelidir. Bunun için Canva gibi uygulamalar kullanılabilmektedir. Afiş fotoğrafı olarak; ekibin bulunduğu bir fotoğraf, web sitesinde de gözüken bir görüntü veya bir konferanstan görüntü koyulabilmektedir.

LinkedIn Profilindeki Özet Bölümü Nasıl Doldurulmalıdır?

LinkedIn profilindeki özet bölümünü doldururken; ortalama üç ile beş paragraf arasında bir uzunlukta yazılmalıdır. Ziyaretçilerin arama yaparken kullanabileceği anahtar kelimeleri içeren bir yazı olmalıdır. Ayrıca ziyaretçiler bu kısmı okuduklarında, bağlantı kurmak istemelerine neden olacak cümleler görmelilerdir. Bu kısmın doldurulmaması veya özensiz doldurulması oldukça yanlıştır. Profesyonel bir biyografi olarak görülebilecek bu kısım, müşteriler ile doğrudan iletişim kurulan bir kısımdır. Tecrübeler, beceriler, müşterilerden bu zamana kadar elde edilen sonuçlar ve kendi ile ilgili daha birçok konu bu kısımda belirtilmelidir. Ziyaretçileri ikna edebilmek amacı ile eğer alınan ödüller var ise bu ödüllerin, derecelerin, alınan kursların, alınan sertifikaların, röportajların linklerinin paylaşılması gereklidir. Yazım ve dil bilgisi kurallarına dikkat edilmiş bir içerik olmalıdır. Paylaşılmadan önce dil bilgisi denetleyici programlar aracılığı ile denetleme de yapılması tavsiye edilmektedir.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

LinkedIn Ağını Büyütmek İçin Anahtar Kelimelerin Önemi

LinkedIn ağını büyütebilmek için anahtar kelimeler oldukça önemlidir. Çünkü her gün birçok insan bu anahtar kelimeler ile aramalar yapmaktadır. Dolayısı ile müşteri kitlesine hitap eden anahtar kelimelerin kullanılması durumunda, yapılan aramalarda öne çıkmak mümkündür. Ancak anahtar kelimelerin kullanım şekillerine de dikkat edilmelidir. Peş peşe veya anlamsız kombinasyonlar içerisinde kullanılmamalıdırlar. Bu şekilde kullanım spam olarak algılanmaktadır. LinkedIn ağınızı büyütmek için profilin doldurulması gereken alanlarına anahtar kelimelerin dağıtılması gereklidir.

5

LinkedIn’de Ağınızı Büyütmenin Püf Noktaları

LinkedIn’de ağınızı büyütmenin püf noktalarına bakıldığında; öncelikle stratejik bir profil oluşturmak gerektiği görülmektedir. Dolayısı ile profilin düzenlenme şekli oldukça önemlidir. Ayrıca daha fazla kişiye ulaşabilmek için bağlan menüsünden bağlantı kurulabilecek daha fazla kişiye ulaşılabilmektedir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder