LinkedIn Üzerinden Daha Geniş Kitlelere Nasıl Erişilir?

256 0

Linkedln uygulamasındaki paylaşımlarla daha fazla kişiye erişmek isteyen kullanıcılar, belli başlı stratejileri uygulamak zorundadır. Dünya genelindeki beyaz yakalıları hedef kitle olarak belirleyen Linkedln uygulaması, şirketlerle yetenekli kişilerin aynı mecrada toplanmasını hedeflemektedir. Uygulamanın algoritmasında, kişilerin eğitimlerini, yeteneklerini ve başarılarını öne sürmelerini sağlayacak basit ama kapsamlı bir sistem kullanılmıştır. Şirketlerin iş ilanı vermesi, başarılarını belirtmesi ya da bireysel çalışan kişilerin kendini kanıtlaması amacıyla oluşturulan Linkedln platformu, kişilerin kabiliyetlerini dünyaya duyurması açısından oldukça etkilidir. Linkedln üzerinden daha geniş kitlelere nasıl erişilir türündeki soruların cevabı, yazı içerisindeki teknikler sayesinde detaylı şekilde verilmiştir.

Linkedln Yayınlarında Hedef Kitle ve İlgi Alanı Belirlenmesi Yapılmalıdır

Linkedln paylaşımlarının doğrudan hedef kitleye ulaşması ve hesapların tanınma oranının artması için hedef kitle seçimine dikkat edilmelidir. Hedef kitle aşamasında, şirketlerin ya da bireysel kullanıcıların hitap etme olasılığı bulunan tüm kitlelere endekslenmelidir. Daha geniş kitlelerle iletişim kurabilmek için paylaşımların kapsamı arttırılmalıdır. Paylaşımların hitap edeceği hedef kitle genişletildikçe ve paylaşımlar da bu kitlelere uyum sağladıkça, Linkedln üzerinden daha fazla kullanıcıyla irtibat kurulmuş olacaktır.

Linkedln Paylaşımları İçin Overview Kurallarına Dikkat Edilmelidir

Şirket ve markalar için açılan Linkedln sayfalarında, şirket tanımları için genel açıklamalar kullanılmaktadır. Ancak Linkedln üzerinde yer alan “Genel Bakış” bölümünde, bu türden tanımlara yer verilmemelidir. Markalar ve firmalar hakkındaki genel tanımlar, internet siteleri ya da diğer sosyal medya hesaplarından öğrenilebilecek standart bilgilerdir. Linkedln uygulaması, markaların hedeflerinin, projelerinin, başarılarının ve işleyişinin tanıtılacağı üst düzey bir platformdur. Kullanıcıların Linkedln hesaplarına yönelmesi ve daha fazla kişiyle etkileşim kurulması için heyecan uyandıracak tanımlar ve açıklamalara yer verilmesi gerekir.

Linkedln Üzerinden İş İlanı Paylaşımı Yapılmalıdır

Linkedln üzerinden yeni yeteneklere ulaşmak isteyen markaların, iş ilanları vermesi gerekir. Eğer istihdam sayısında kısıtlama bulunuyorsa, en fazla ihtiyaç duyulan pozisyonlar için ilanlar hazırlanmalı ve yayınlanmalıdır. Linkedln hesabı üzerinden, mümkün olduğunca farklı ş ilanlarına yer verilmelidir. İş ilanları hakkında temel bir açıklama yapmak yerine, çalışma saatleri, maaş bilgileri, edinilecek sosyal haklar, esnek çalışma saatleri ve çalışma şartlarıyla ilgili detaylı bilgiler kullanılmalıdır. Şirketin çalışma ortamı ve şirket içerisinde yerleşmiş kültür hakkında detaylı bilgiler verilmelidir. Linkedln uygulaması bir iş ilanı sitesi olmadığı için şirket hakkında olabildiğince fazla bilginin kullanılması, dönüşüm oranlarını arttıracaktır. İlanlarda aranan nitelikler ve şirket düzeni bilgilerinin yayınlanması, aranan niteliklerdeki elemanlarla çalışma şansını yükseltecektir.

Kullanıcıların Kendisini Anlatabilmesi İçin Life Bölümüne Değer Verilmelidir

Linkedln hesaplarında bulunan life bölümü, şirketlerin ve bireysel kullanıcıların ulaşabileceği hedef kitle kapasitesine doğrudan destek vermektedir. Şirketlerin ya da bireysel kullanıcıların kendi haklarında bilgiler vermelerini sağlayan life bölümü, birden fazla sayfanın oluşturulmasına imkân sunmaktadır. Hedef kitlelerine özel olarak hayat sayfası kurgulanarak, her sayfa üzerinde farklı bir tema kullanılabilir.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Paylaşımların Kaliteli ve Belli Bir Sınırın Üzerinde Olması Gerekir

Linkedln üzerinden yapılan paylaşımların, Facebook ya da Instagram gibi sosyal ortamlarda yapılan paylaşımlarla karıştırılmaması gerekir. Hesaplarda paylaşılan içeriklerin, planlı bir düzene sahip olması ve hesapları yansıtan bir kimliğinin bulunması gerekmektedir. Diğer sosyal medya hesaplarında olduğu gibi sürekli paylaşımların yapılması, hesapların değerini düşürecek ve başarı ihtimalini azaltacaktır. Linkedln hesaplarında paylaşılan içeriklerde, bireysel övgülere yer verilmemelidir. Şirketin ya da bireysel başarıların altı çizilse de temelde karşıdan gelen kullanıcıların beğenisini kazanma arzusu yatmalıdır. Linkedin geniş kitlelere erişme hedeflerinin başarılı olması için paylaşımlarda kitle beğenisinin ön planda tutulması gerekir.

5

LinkedIn Üzerinden Daha Geniş Kitlelere Nasıl Erişilir?

Linkedln uygulamasındaki paylaşımlarla daha fazla kişiye erişmek isteyen kullanıcılar, belli başlı stratejileri uygulamak zorundadır. Dünya genelindeki beyaz yakalıları hedef kitle olarak belirleyen Linkedln uygulaması, şirketlerle yetenekli kişilerin aynı mecrada toplanmasını hedeflemektedir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

Yorum Gönder