Facebook Reklam Modelleri Nelerdir?

//Facebook Reklam Modelleri Nelerdir?

Facebook, dünya genelinde milyarlarca hesabın ortak olarak bulunduğu bir platform olarak diğer sosyal medya siteleri arasından yükselmeyi başarıyor. Dünyanın bir numaralı adresi aynı zamanda Türkiye’den de aktif kullanım oranına yüksek yüzdeyle sahip. Milyonlarca farklı hesabın aktif durumda olmasıyla, facebook reklam erişim oranları da son derece yüksek seviyededir. Kullanıcıların beğenilerine, hobilerine ve daha pek çok eleme kriterine göre yapılan değerlendirmeler sonucunda facebook reklamları sıklıkla karşılaşılan reklamlar olarak ön plana çıkar. Birbirinden farklı konseptler üzerine oluşturulabilecek reklamların tamamında temel hedef kullanıcıların ilgisini çekmektir. Aktif kullanım seviyesiyle doğrudan ilişkili olarak sunulan reklamların tamamı facebook reklam modelleri kapsamında hazırlanır.

Facebook Reklam Modelleri

Sosyal medya siteleri içerisinde en çok dikkat çeken site olan facebook reklam modelleri nelerdir? şeklinde soruya sahip olanlar için reklam modellerinin özgün olarak değerlendirilebilmesi söz konusudur.

İnsanları İnternet Sitenize Çekme

Facebook üzerinden kullanıcıların web sitelerine yönlendirilmesini sağlama amacıyla kullanımdadır.

İnternet Sitenizdeki Dönüşümleri Artırma

Üyelik, satış ve haber bülteni aboneliklerini sağlama amacıyla hazırlanan reklam modeli olarak tanımlanır.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Gönderilerinizi Öne Çıkarma

Gönderilerin öne çıkarılması, Facebook sayfalarının pozitif anlamda etkileşim kazanmasında etkilidir. Beğeni, yorum ve paylaşım gibi sonuçların alınmasına yönelik olarak aktif kullanım olanağını sunar.

Sayfanızın Tanıtımını Yapma

Kurumlar için özel bir öneme sahip olan Facebook sayfalarına yöneliktir. Sadece kurumlar değil belli başlı alanlarda hizmet veren sayfaların da kullanabilmesiyle sayfa tanıtımları gerçekleştirilir.

Uygulamanızın Yüklenmesini Sağlama

Uygulamaların direkt olarak yüklenmesine olanak sağlayan özellikteki seçenektir.

Uygulamanızdaki Etkileşimi Artırma

Uygulama geliştiricileri için sunulan reklam modellerinden biridir. Facebook görsel reklam modeli üzerinden aktif olarak uygulanır.

İşletmenizin Yakınındaki Kişilere Erişme

Facebook sponsorlu reklam seçeneklerinden birisi olan yöntem, işletmelerin konum üzerinden değerlendirilebilmelerine olanak sağlar. Bölgesel olarak hizmette olan işletmelerde aktif olarak kullanılmalıdır.

Etkinliğinize Katılımı Artırma

Düzenlenen etkinliklere katılımın artırılmasına yönelik olarak ilgili kişilere sunulan reklam olur.

İnsanların Teklifinizi Almasını Sağlama

Kampanya ve indirim gibi seçenekleri bula bilmede etkili olan yöntem olarak tanımlanır.

Video Görüntülemeleri Elde Etme

Facebook video reklam sayesinde daha fazla kişinin dikkatini çekme üzerine modelin değerlendirilebilmesi mümkündür. Video içeriklerinin oluşturulmasında başarılı seçenekler elde edilebilir.

Facebook Reklam Modelleri Nelerdir?
5

Facebook Reklam

Facebook, dünya genelinde milyarlarca hesabın ortak olarak bulunduğu bir platform olarak diğer sosyal medya siteleri arasından yükselmeyi başarıyor. Dünyanın bir numaralı adresi aynı zamanda Türkiye’den de aktif kullanım oranına yüksek yüzdeyle sahip. Milyonlarca farklı hesabın aktif durumda olmasıyla, facebook reklam erişim oranları da son derece yüksek seviyededir. Kullanıcıların beğenilerine, hobilerine ve daha pek çok eleme kriterine göre yapılan değerlendirmeler sonucunda facebook reklamları sıklıkla karşılaşılan reklamlar olarak ön plana çıkar. Birbirinden farklı konseptler üzerine oluşturulabilecek reklamların tamamında temel hedef kullanıcıların ilgisini çekmektir. Aktif kullanım seviyesiyle doğrudan ilişkili olarak sunulan reklamların tamamı facebook reklam modelleri kapsamında hazırlanır.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
5 (1 Oy)

Yorum Gönder

Biz Sizi Arayalım

Bize Ulaşın

Adres: Merkez Mah. Engin Sok. No:5 Digital Plaza Avcılar – İstanbul

Telefon: 0212 222 20 29

Eposta: info@firmajans.com.tr

google partner

HEMEN REKLAM VER

X
Reklam Ver
WhatsApp