İçindekiler
Facebook, dünya genelinde milyarlarca hesabın ortak olarak bulunduğu bir platform olarak diğer sosyal medya siteleri arasından yükselmeyi başarıyor. Dünyanın bir numaralı adresi aynı zamanda Türkiye’den de aktif kullanım oranına yüksek yüzdeyle sahip. Milyonlarca farklı hesabın aktif durumda olmasıyla, facebook reklam erişim oranları da son derece yüksek seviyededir. Kullanıcıların beğenilerine, hobilerine ve daha pek çok eleme kriterine göre yapılan değerlendirmeler sonucunda facebook reklamları sıklıkla karşılaşılan reklamlar olarak ön plana çıkar. Birbirinden farklı konseptler üzerine oluşturulabilecek reklamların tamamında temel hedef kullanıcıların ilgisini çekmektir. Aktif kullanım seviyesiyle doğrudan ilişkili olarak sunulan reklamların tamamı facebook reklam modelleri kapsamında hazırlanır.
Sosyal medya siteleri içerisinde en çok dikkat çeken site olan facebook reklam modelleri nelerdir? şeklinde soruya sahip olanlar için reklam modellerinin özgün olarak değerlendirilebilmesi söz konusudur.
Facebook üzerinden kullanıcıların web sitelerine yönlendirilmesini sağlama amacıyla kullanımdadır.
Üyelik, satış ve haber bülteni aboneliklerini sağlama amacıyla hazırlanan reklam modeli olarak tanımlanır.
Gönderilerin öne çıkarılması, Facebook sayfalarının pozitif anlamda etkileşim kazanmasında etkilidir. Beğeni, yorum ve paylaşım gibi sonuçların alınmasına yönelik olarak aktif kullanım olanağını sunar.
Kurumlar için özel bir öneme sahip olan Facebook sayfalarına yöneliktir. Sadece kurumlar değil belli başlı alanlarda hizmet veren sayfaların da kullanabilmesiyle sayfa tanıtımları gerçekleştirilir.
Uygulamaların direkt olarak yüklenmesine olanak sağlayan özellikteki seçenektir.
Uygulama geliştiricileri için sunulan reklam modellerinden biridir. Facebook görsel reklam modeli üzerinden aktif olarak uygulanır.
Facebook sponsorlu reklam seçeneklerinden birisi olan yöntem, işletmelerin konum üzerinden değerlendirilebilmelerine olanak sağlar. Bölgesel olarak hizmette olan işletmelerde aktif olarak kullanılmalıdır.
Düzenlenen etkinliklere katılımın artırılmasına yönelik olarak ilgili kişilere sunulan reklam olur.
Kampanya ve indirim gibi seçenekleri bula bilmede etkili olan yöntem olarak tanımlanır.
Facebook video reklam sayesinde daha fazla kişinin dikkatini çekme üzerine modelin değerlendirilebilmesi mümkündür. Video içeriklerinin oluşturulmasında başarılı seçenekler elde edilebilir.
Facebook Reklam
Facebook, dünya genelinde milyarlarca hesabın ortak olarak bulunduğu bir platform olarak diğer sosyal medya siteleri arasından yükselmeyi başarıyor. Dünyanın bir numaralı adresi aynı zamanda Türkiye’den de aktif kullanım oranına yüksek yüzdeyle sahip. Milyonlarca farklı hesabın aktif durumda olmasıyla, facebook reklam erişim oranları da son derece yüksek seviyededir. Kullanıcıların beğenilerine, hobilerine ve daha pek çok eleme kriterine göre yapılan değerlendirmeler sonucunda facebook reklamları sıklıkla karşılaşılan reklamlar olarak ön plana çıkar. Birbirinden farklı konseptler üzerine oluşturulabilecek reklamların tamamında temel hedef kullanıcıların ilgisini çekmektir. Aktif kullanım seviyesiyle doğrudan ilişkili olarak sunulan reklamların tamamı facebook reklam modelleri kapsamında hazırlanır.