Mutlaka Açılması Gereken Google Reklam Kampanyaları

272 0

Mutlaka açılması gereken Google reklam kampanyaları; DSA kampanyası, USC kampanyası, görüntülü reklam ağı ve banner kampanyası, re-marketing kampanyası gibi kampanyalardır. Kişi bu kampanyalar sayesinde sitelerini ziyaret eden kişilerin sayısını arttırabildiği gibi, reklamlarının daha verimli olmasını ve ilgili ürünlerinin satışlarının artmasını sağlamaktadır. Bu noktada kişi reklam maliyetlerini düşürerek, ilgili kampanyalardan daha fazla verim alabilme imkanına sahiptir. Bunun için de TBM oranını düşürmesi gereklidir. Bu oranın düşmesi ise; SEO kurallarına uygun bir içerik ile mümkün olabilmektedir.

Google reklam kampanyalarından biri olan DSA kampanyası; Dynamic Search Ads olarak da bilinmektedir. Dinamik arama ağı adı verilen bu kampanya; Google dizinin içerisinde bulunan veya feedde bulunan sayfaların; dinamik bir şekilde reklam olarak gösterilebilmesini sağlamaktadır. Sayfaların arama ağında otomatik olarak yer edinebilmesi; kişilerin web sitelerini geliştirebilmeleri ve daha çok ziyaretçi çekebilmeleri adına önemli bir durumdur. Ayrıca web sitesi için SEO çalışması yapan kişilerin de katılabileceği bir kampanyadır.

Google reklamlarından, günümüzde en çok kullanılan akıllı alışveriş kampanyasının diğer adı USC’dir. E-ticaret sitesi olan kişilerin; özellikle reklam verecekleri zaman kullanmaları gereken kampanyalardan biridir. Google’ın yapay zekası ile birlikte; kişi daha risksiz bir şekilde alışveriş kampanyaları yapabilmektedir. Bu işlem sırasında baz alınan veriler ise; son 45 gün içerisinde yapılmış alışveriş kampanyaları ve bu kampanyalardan minimum 20 dönüşüm elde edilip edilmemiş olmasıdır. Kampanyanın daha verimli bir şekilde yürütülebilmesi adına; 100 kişilik bir yeniden pazarlama listesi de oluşturulabilmektedir.

Google reklam ağı; kişilerin sadece yazılı olarak değil, görsel olarak da reklam verebilmelerini sağlamaktadır. Bu doğrultuda kişiler hem markalarının reklamını yapabilmektedirler hem de özel bir kampanya hazırlamaları durumunda bu kampanyanın reklamını yapabilmektedirler. Bu durumda kişilerin bir başka web sitesinde bu şekilde reklamlarını yapıyor olmaları; backlink olarak da adlandırılabilecek bir durumdur. Kişilerin banner olarak reklam hazırlaması durumunda; bannerın boyutu büyük önem taşımaktadır. Reklamın hali hazırda gösterileceği yer, site yapısı, reklamın içeriği gibi birçok faktör; bannerın boyutunda belirleyici etkiye sahiptir. Kişi bunlar doğrultusunda; Google’ın kendisine sunduğu herhangi bir boyutu seçerek, reklamını hazırlayabilmesi mümkündür. Banner reklamları; yapılan araştırmalara göre, marka bilinirliğini arttıran bir reklam yöntemidir. Dolayısı ile marka bilinirliğinin artması; ilgili web sitesinin ya da ürünün organik aramasını da arttıracağı için, verimli bir reklam kampanyası olmaktadır.

Google Ads Re-Marketing kampanyası; yeniden pazarlama kampanyası olarak da bilinmektedir. Birçok kampanya türüne göre öne çıkan ve mutlaka oluşturulması gerektiğine inanılan bir kampanya türüdür. Bu kampanyada odak noktası; ilgili siteyi daha önceden ziyaret etmiş olan kişilerdir. Dolayısı ile amaç da daha önceden siteyi ziyaret etmiş olan kişileri tekrar siteye çekebilmeyi başarabilmektir. Kişinin web sitesi SEO kurallarına uygun olduğu sürece, özgün bir içeriğe sahip olduğu sürece, web sitesinin hızında bir problem olmaması halinde ve diğer bütün SEO kurallarının sağlanabiliyor olması durumunda; ilk ziyaretini yapan kişi zaten siteden memnun kalacaktır. Araştırmalara göre ise; bir siteyi ziyaret etmiş olan bir kişi; sitenin beklentilerini karşılaması durumunda, kısa süre içerisinde o siteden ilgili hizmeti almaktadır. Dolayısı ile Google reklamı aracılığı ile; daha önce siteyi ziyaret etmiş olan bir kişinin siteye tekrar gelmesi durumunda, sitenin organik ziyaretçi sayısı artacağı gibi satışlarda da bir artış gözlenecektir.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.
5

Mutlaka Açılması Gereken Google Reklam Kampanyaları

Mutlaka açılması gereken Google reklam kampanyaları; DSA kampanyası, USC kampanyası, görüntülü reklam ağı ve banner kampanyası, re-marketing kampanyası gibi kampanyalardır. Kişi bu kampanyalar sayesinde sitelerini ziyaret eden kişilerin sayısını arttırabildiği gibi, reklamlarının daha verimli olmasını ve ilgili ürünlerinin satışlarının artmasını sağlamaktadır.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
5 (1 Oy)

Yorum Gönder