Google Adwords Yerel Bilinirlik Reklamı

2146 0

Google Adwords yerel bilinirlik reklamı Facebook tarafından çok daha önceleri kullanılmaktaydı. Reklam vermekteki amaç temel olarak yerel bilinirliği artırmaktan geçer. Google il ortağı siteler için Görüntülü Reklam Ağını kullanarak markanın daha fazla tanınması sağlanabilir. Google Adwords yerel bilinirlik yol tarifi alma özelliği ile birlikte anılıyor. Google’un sunmuş olduğu bu özellikten faydalanmak için 3 adımı takip etmeniz gerekiyor. Bu adımlar:

  • Reklam galerisinden yer uzantısı biçimi kullanarak banner hazırlamak,
  • Görüntüllü reklam ağı kampanyasından faydalanmak,
  • Hesaba yer uzantısı eklemekten geçer.

Google Adwords Yerel Bilinirlik Reklamının Sunduğu Avantajlar Nelerdir?

Adwords yerel bilinirlik reklamı sayesinde:

  • Hedef kitleniz ile doğrudan iletişim kurabilirsiniz,
  • Markanız ile kullanıcıların etkileşimine katkıda bulunabilirsiniz,
  • Markaya olan bağlılığı artırabilirsiniz,
  • Markanız ile ilgili olumlu bir izlenim yaratılmasını sağlayabilirsiniz.

Google Adwords Yerel Bilinirlik Reklamı ile Marka Bilinirliğini Artırma

Google Adwords, size ürünlerinizin daha iyi tanınması, hizmetlerinizin insanlar arasında yayılmasına ve marka hakkında olumlu bir imaj yaratılmasına yardımcı olabilir. Markanın bilinirliğini artırmak isteyen kişilerin, BGBM teklifi verme özelliği kullanmaları önerilmektedir. Yerleşim hedeflemeleri sayesinde, markanızla doğrudan alakalı insanlar ile iletişime geçmiş olursunuz. Doğru zaman, doğru yer ve doğru müşteriler, sizi kaçınılmaz olarak başarıya götürecek.

Google Yerleşim Hedefleme Kullanımı

Google Yerleşim Hedefleme, belirli web sitelerine ve yalnızca sitenin belirli bir kısmına yerleştirilerek kullanılabilir. Yerleşim yaparken, ulaşmaya çalıştığınız hedef kitlenin kim olduğuna iyi kara verin. Bu kişilerin gideceği siteler arasından tercih yapmanız daha yüksek başarı ihtimali anlamına gelir. Örnek vermek gerekirse, spor malzemeleri satmak isteyen bir şirketseniz, bir fast food restauratının sitesine reklam vermek istemezsiniz. Bunun yerine belki bir spor salonunun sitesine, belki bir takımın sitesine ya da sağlıklı yaşam ile ilgili yapılmış bir siteye ilan verirsiniz.

Hangi siteye yerleşim yapmak istediğinizi bilmiyorsanız, görüntüsü reklam kampanyası planlayıcı size yardımcı olacak. Bu planlayıcı araç, yerleşim hedefleme listesi sunacaktır. Bu özellikten faydalanmak için müşterileriniz ile ilgili bilgileri girmeniz yeterli olacaktır.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Google Reklam Biçimleri

Google reklam yapmak isteyen firmaların rich media reklam biçimlerinin kullanılmasını öneriyor. Google Görüntülü Reklam Ağı, müşterilerinize metin reklamlar aracılığı ile ulaşmanızı sağlayacak. Bunun yanında farklı görsel biçimleri de ekleyerek, reklamı daha zengin hale getirebilirsiniz. Kullanabileceğiniz diğer biçimler:

  • HTML 5,
  • Statik resimler,
  • Animasyonlar,
  • Videolardır.

Reklam verirken teklif stratejilerini unutmayın. Markaya bağlılık kampanyası yapıyorsanız, hedefiniz markayla alakalı olan site gösterimlerinin üst düzeyde olması olmalıdır. Teklif verirken kampanya için belirlenen performans hedeflerinden faydalanabilirsiniz.

Marka Bilinirliğini Artırmak için Youtube’u Kullanın!

Google müşterilerine taktik veriyor: eğer video reklam oluşturduysanız, oluşturduğunuz reklamı Youtube’a da yükleyebilirsiniz. Youtube kanalı oluşturmak için ücret ödemenize gerek yok. Oluşturduğunuz kanalın bütün tasarımı size ait olacak. Dilediğiniz logoyu tasarlayabilir, renk paleti içinden tercih yapabilir, dilediğiniz arka planı oluşturabilirsiniz. Bu sayede markanız ile Youtube kimliğiniz birbirini tamamlayacak, insanların sizi hatırlayış biçimi oluşacaktır.

Youtube günde milyonlarca kişi tarafından ziyaret edilen bir video platformudur. Bu popüler sitede reklamınızın olması, tanınırlığınızın hızla artmasına yardımcı olacaktır. Reklam yaparken açıklamalar kısmına hashtagler ekleyerek size daha fazla insanın ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Konunuzu seçerken ilgi çekici olmasına özen gösterin. Bu sizin daha çok tıklanmanıza yardımcı olur ve bilinirliğinizi artırır.

Yazımızda sizin için Adwords bilinirlik reklamından diğer reklam türlerine farklı uygulamalardan bahsettik, umarım faydalı olmuştur.

5

Google Adwords Yerel Bilinirlik Reklamı

Google Adwords yerel bilinirlik reklamı Facebook tarafından çok daha önceleri kullanılmaktaydı. Reklam vermekteki amaç temel olarak yerel bilinirliği artırmaktan geçer.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder