Google Adwords Reklamları Uygulama Uzantısı

72 0

Google Adwords reklamları uygulama uzantısı; verilen reklamların alt kısımlarında uygulamaya ilişkin bir bağlantının verilmesini sağlayan bir uzantıdır. Google Adwords uygulama uzantısı; reklam verenlerin mobil veya tablet uygulamalarına kullanıcıların reklamlar aracılığı ile hızlı bir şekilde ulaşabilmesini sağlamaktadır. Uygulama bağlantısı eklemek isteyenlerin öncelikle Google Play veya Apple App Store’da yayında olan bir uygulamasının olması gerekmektedir. Bu uygulama paket adına veya uygulama kimliğine sahip olmalıdır. Ayrıca reklamı görecek olan kullanıcıların uygulamayı yükleyebilecekleri, uygulama hakkında gerekli bilgileri edinebilecekleri bir mağaza sayfası URL’sinin verilebiliyor olması gerekmektedir. Uygulama uzantısının eklenmesi, reklamın kalite puanında artış yaşanmasını sağlamaktadır. Dolayısı ile de reklamdan düşük bütçeler ile daha fazla verim alınabilmektedir.

Google Adwords Reklamlarına Uygulama Uzantısı Nasıl Eklenir?

Google Adwords uygulama uzantısı ekleyebilmek için izlenmesi gereken adımlar şunlardır:

  • Öncelikle Google Adwords’e giriş yaparak oturum açılması gereklidir.
  • Uygulama uzantıları paylaşılan kitaplık tarafından yönetilen bir özelliktir. Dolayısı ile de herhangi bir reklam kampanyasına uygulama uzantısı ekleyebilmek için paylaşılan kitaplıkta bu uzantının oluşturulması gerekmektedir. Bunun için de tür listesinde bulunan paylaşılan kitaplık butonuna tıklanması gereklidir.
  • Açılan sol paneldeki paylaşılan uygulama uzantılarının seçilmesi gerekmektedir.
  • Veri görünümünün üst kısmında bulunan paylaşılan uygulama uzantısı ekle butonuna tıklanması gerekmektedir.
  • Eklenecek olan yeni uzantının veri görünümünde seçili olması gerekmektedir. Ardından düzenleme paneline de istenen bilgiler girildikten sonra oluşturma işlemi tamamlanmaktadır.

Google Adwords Kampanya veya Reklam Grubuna Uygulama Uzantısı Nasıl Eklenir?

Google Adwords kampanya veya reklam grubu için uygulama uzantısı ekleyebilmek adına uygulanması gerekenler aşağıdaki gibidir:

  • Google Adwords uygulama uzantısını paylaşılan kitaplığa ekledikten sonra ilgili uzantıyı kampanyaya veya reklam grubuna eklemek mümkündür ve bunun için de hesap ağacına gidilmelidir. Ardından hangi kampanyaya veya reklam grubuna eklenecek ise o seçilmelidir.
  • Tür listesinde bulunan reklam uzantıları seçilmelidir.
  • Reklam uzantıları menüsünden uygulama uzantıları seçilmelidir.
  • Veri görünümünün üst kısmında bulunan uygulama uzantısı ekle butonu seçilmelidir. Açılan menüden ise kampanya uygulama uzantısının veya reklam grubu uygulama uzantısının seçilmesi gerekmektedir.
  • Daha önceden oluşturulmuş reklam uzantılarından biri listeden seçilmelidir.
  • Tamam butonuna tıklanmalıdır.

Google Adwords Reklamları Uygulama Uzantısı Düzenlemesi Nasıl Yapılır?

Google Adwords uygulama uzantısı düzenlemesi için yapılması gerekenler aşağıda belirtilmiştir:

  • Uygulama uzantılarını oluşturmak gibi düzenlemek için de paylaşılan kitaplığa girilmesi gerekmektedir. Bir uzantıyı değiştirmek ise; o uzantının eklendiği bütün reklam gruplarının ve kampanyaların da düzenlemeye bağlı olarak güncelleneceği anlamına gelmektedir. Öncelikle tür listesinde bulunan paylaşılan kitaplık açılmalıdır.
  • Ardından sol paneldeki paylaşılan uygulama uzantılarının seçilmesi gereklidir.
  • Veri görünümünden bir uygulama uzantısı seçilmelidir.
  • Düzenleme paneli açılmaktadır ve bu düzenleme panelinde yer alan bilgilerin hepsinde güncelleme yapılabilmektedir. Düzenleme işlemi bittikten ve onaylandıktan sonra da kaydedilmelidir.

Google Adwords Reklamları Uygulama Uzantısının Avantajları Nelerdir?

Google Adwords uygulama uzantısının faydaları aşağıda verilmiştir:

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.
  • Google Adwords uygulama uzantısı ile kalite puanının yükseltilebilmesi mümkündür.
  • Kalite puanının yükseltilmesini sağladığı için tıklama başına ödenen maliyetin düşürülmesini sağlayabilmektedir.
  • Reklam sıralamasında daha üst sıralara çıkılabilmesini sağlamaktadır.
  • Reklamın tıklama oranında ortalama %10 ile %15 arasında bir artışın olmasını sağlamaktadır. Reklamın daha fazla görünmesi ile beraber reklam veren ile iletişime geçen sayısı da daha fazla artmaktadır.
  • Uygulama uzantısı reklamları daha fazla yer kaplamaktadır ve dolayısı ile de kullanıcıların ilgisini daha fazla çekebilmektedir.
5

Google Adwords Reklamları Uygulama Uzantısı

Google Adwords reklamları uygulama uzantısı; verilen reklamların alt kısımlarında uygulamaya ilişkin bir bağlantının verilmesini sağlayan bir uzantıdır. Google Adwords uygulama uzantısı; reklam verenlerin mobil veya tablet uygulamalarına kullanıcıların reklamlar aracılığı ile hızlı bir şekilde ulaşabilmesini sağlamaktadır.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

Yorum Gönder