İçindekiler
Google Adwords optimizasyon stratejileri sayesinde dijital dünyanın yeniliklerini yakından takip edin. SEO ve Google AdWords stratejileri 2015 tarihinde yazılmıştır. Bu stratejilerle basit metotlar kullanarak reklamlar yönetilebiliyordu. Şimdi yalnızca bu ikisi yeterli olmuyor. Bunlarla beraber stratejiler büyük önem taşıyor.
Google Adwords optimizasyon denildiğinde akla ilk olarak SEO stratejileri geliyor. Başarılı bir SEO stratejisinin 3 önemli noktaya değinmesi beklenir:
Site içi optimizasyon ile birlikte yapılması gerekenler şunlardır:
Bu optimizasyon stratejileri uygulanırsa, site kısa sürede yüksek trafik alabilir.
Site dışı optimizasyon çalışmalarında şu noktalara dikkat etmek gerekir:
Google optimizasyon stratejilerinden sonuncusu kullanıcı deneyimidir:
Google Adwords stratejileri size karışık gelebilir. Böyle bir durumda profesyonel şirketlerden yardım almak isteyebilirsiniz. Hiçbir ücret ödemenize gerek kalmadan aşağıdaki stratejilerden faydalanabilirsiniz:
Bütün bu stratejileri kendi başınıza sorun yaşamadan uygulayabiliyorsanız, profesyonel bir firmadan yardım almak zorunda değilsiniz. Kendi reklam kampanyanızın başında olabilirsiniz. Fakat şunu unutmayın, hem SEO hem de Adwords için yapacağınız çalışmalar yenilikçi olmalıdır. Ne kadar geleneksel çalışmaların dışına çıkarsanız, reklam kampanyanızın o oranda başarılı olma oranı da artmış olur.
Reklamlarınızda aksiyon mesajları bulunursa, reklamlar yüksek dönüşüm getirirler. En çok kullanılan aksiyon kelimeleri arasında:
Call to action çağrıları sayesinde müşterilerin reklam ile ilgili daha net fikri oluşur. Call to action stratejilerinin en iyi kısımlarında bir tanesi, insanların bu linklere boşuna tıklamaması ve dolasıyla da maliyeti boş yere artırmamalarıdır. Örneğin, reklamı yapılan ayakkabıyı alıp almayacağına henüz karar verememiş bir müşteri, boşuna üye olmak için zaman harcamaz. Bu da maliyette yok yere artış yaşanmaması anlamına gelir.
Reklamla ilgili karşılaşılan birçok alakasız yazılara karşı, kelimelerinizi negatif olarak ekleme yoluna gidebilirsiniz. Böylece maliyetlerinizde boşuna artış yaşanmaz, kalite puanı korunmuş olur, tıklama oranınız düşmez. Tek tek eklemek zaman alacağından önceden negatif kelime listesi yapabilirsiniz. Marka adı hariç diğer bütün kelimeler negatif eklenebilir. Sizlere Adwords reklam optimizasyonunda, reklam optimizasyon stratejilerinden detaylı bir şekilde bahsettik umarım faydalı olmuştur.
Google Adwords Optimizasyon Stratejileri
Google Adwords optimizasyon stratejileri sayesinde dijital dünyanın yeniliklerini yakından takip edin. SEO ve Google AdWords stratejileri 2015 tarihinde yazılmıştır.