İçindekiler
Google Adwords dönüşüm hunisi nedir diye merak edenler için söyleyelim, huniler sayesinde, e ticaret profesyonellerinin çevrimiçi varlıklarını optimize edebilirsiniz. Dönüşüm hunileri, ziyaret yapılan ve dönüşümle sonuçlanan yolcuğun izlenmesini sağlar ve bu veri analiz edilir.
Dönüşüm hunilerini kullandığınız zaman tamamlanmış olan siparişle ilgili bütün adımları izleyebilirsiniz. Bu yalnızca siparişler için geçerli değildir. Her şirket için dönüşüm kavramının anlamı farklı olabilir. Alışveriş sitesi için dönüşüm ürünlerin satın alınması iken, bir anket şirketi için dönüşüm formların doldurulması anlamına gelir. Fakat genel olarak dönüşüm kavramı ile anlatılmak istenen ürün satışıdır.
Google Adwords dönüşüm hunisi nasıl kullanılır sorusuna cevap verebilmek için ilk olarak potansiyel bir müşterinin sitedeki yolcuğunu anlamak gerekir. Bu yolculuk kabaca şu şekilde olacaktır:
Google Adwords dönüşüm hunisi her ne kadar yaptığınız işe göre değişiklik gösterebilecek olsa da, kabaca yukarıdaki şekilde olur. Eğer bu huninin aşamalarını analiz ederseniz, sayfanız için oldukça değerli bilgilere sahip olursunuz. Çünkü bu analiz verileri ziyaretçilerinizin performansını, kayıp ettiğiniz ve kazandığınız para miktarı ile doğrudan alakalı olacaktır. Diğer avantajlar şu şekilde sıralanabilir:
E ticaret sitelerinde en çok karşımıza çıkan problemler şu şekilde sıralanabilir;
Yukarıda sıralanan problemleri çözmek mümkündür. Bu çözümler şu şekilde sıralanabilir:
Kafanızda eğeri neyin yanlış neyin doğru olduğuna nasıl karar vereceğim, sayfam için optimum rakama nasıl ulaşacağım diye merak ediyorsanız dönüşüm hunisi benchmarking aradığınız cevap.
Yapılan araştırmalar sonucunda ortalama oranlara ulaşılmıştır. Bu araştırmalara göre dönüşüm miktarı yalnızca yüzde 1 oranındadır. Kategori görüntülemeleri yüzde yüz oranında iken, ürünü sepete atma yüzde 12’dir. Eğer bu oranları optimize etmek isterseniz dönüşüm hunisi nasıl kullanılır sorusuna iyi yanıt vermelisiniz.
Google Adwords Ajansı İle Reklam Vermenin Avantajları
Google reklam ajansı ile reklam vermek; reklam vermek isteyen firmaların çok tercih ettikleri bir yöntemdir. Özellikle kısa vadede kişilerin bir sonuç elde edebiliyor olması, bu yöntemi tercih edilir yapmıştır.
Merhaba, yazınızı çok beğenerek okudum, ellerinize sağlık. Dönüşüm hunisi nedir sorusunu yanıtlarken e-ticaret açısından bakıp örneklendirmenizi faydalı buldum.