Google Ads Dönüşümlerini Arttırmak İçin 10 Strateji

727 0

Google Ads dönüşümlerini arttırmak için uygulanabilecek stratejiler sayesinde, reklamların daha fazla kişiye ulaşması ve reklamlar üzerinden gelir elde edilmesine imkân oluşturulmaktadır. Google Adwords reklamları kullanılarak, markalara ait ürün ve hizmetlerin tanıtımı yapılmaktadır. Google Adwords üzerinden gerçekleştirilen reklamların değerini anlamak için kullanıcıların dönüşüm verileri analiz edilmelidir. Dönüşüm oranlarının analiz edilmesinin amacı, reklamlar aracılığıyla web sitesini ziyaret eden kullanıcıların davranışlarını tespit etmek ve reklamların işe yarama oranını belirlemektir.

  1. Reklamların Konumu Kontrol Edilmelidir

Reklamların konumlarına göre, kullanıcıların reklama ulaşma ve içeriği inceleme oranları belirlenmektedir. Reklamlar için belirlenen optimize stratejileri sayesinde, Google listelerinde ilk sıralara çıkılabilir. İlk sıralarda yer alan reklam içerikleri, dönüşüm oranının %85’ini kendisine çekmektedir. Reklam içeriklerinin ilgi çekici olması, dönüşüm oranının artması için tek başına yeterli değildir. Google Ads dönüşümlerini arttıracak stratejilerin işe yarayabilmesi için ilk olarak reklam sıralamışın yükseltilmesi gerekmektedir.

  1. Reklam Uzantıları ve Bağlantıları Dikkatli Seçilmelidir

Google Ads reklamlarının içerisinde bağlantı kullanmak ve reklamlar için detaylı araştırmalar yapmak, reklamların dönüşüm oranlarında artışlar meydana getirecektir. Reklam uzantılarının güncel ve kapsamlı şekilde kullanılması, Google Ads dönüşüm stratejileri arasındaki önemli taktiklerden bir tanesidir. Araştırmaların sonuçlarına göre, çevrimiçi alışveriş yapmayı tercih eden kullanıcıların %90’ı alışveriş öncesinde çevrimiçi inceleme yapmaktadır. Google Ads için belirlenen reklam uzantıları, ürün hakkında kaliteli bilgi verdiği zaman reklamların dönüşüm oranlarında artışlar meydana gelecektir.

  1. Görüntülü Reklam Ağı Kurulmalıdır

Google Ads uygulamaları üzerinden görüntü reklam ağı kullanıldığı zaman, küresel internette yer alan kullanıcıların %80’ine erişim sağlanmaktadır. İçerik sağlayıcılar üzerinden hazırlanan görüntülü reklam ağları sayesinde, reklamların dönüşüm oranların %300’e varan artış meydana gelmektedir.

  1. Google Optimize Araçları Kullanılmalıdır

Google Ads dönüşümlerini arttırmak için kullanılması gereken stratejileri bir diğeri de Google Optimize araçlarının kullanılmasıdır. Google Optimize aracılığıyla düzenlenen reklamlar sayesinde, reklamların dönüşüm oranı %21 arttırılabilir. Aynı zamanda, reklamların maliyetleri %14 oranında azaltılacaktır.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.
  1. Mobil Reklamlara Ağırlık Verilmelidir

Mobil uygulamalar üzerinden yapılan aramalar, Google Ads reklam trafiğinin büyük bir kısmını doldurmaktadır. Mobil cihazlar üzerinden, yapılan araştırmaların %70’inde, Google üzerinden doğrudan işletme adına aramalar gerçekleştirilmiştir.

  1. Yerel Reklamlar Tasarlanmalıdır

Mağazaların yer aldığı konumun yakın çevresinde bulunan müşterilerin görebileceği şekilde, yerel reklamlar hazırlanmalıdır. Yerel reklamlar sayesinde elde edilen müşterilerin %28’i alışverişi tamamlayarak mağazadan ayrılmaktadır.

  1. Reklamların Yayınlanma Saatleri Optimize Edilmelidir

Google Ads reklamlarının dönüşümlerini arttırmak için hedef kitlenin internet en fazla aktif olduğu saatler belirlenmelidir. Hedef kitlenin çevrimiçi olduğu saat aralığında reklam yayını yapıldığı zaman, reklamların dönüşüm katsayılarında artışlar meydana gelecektir.

  1. Reklam Verileri Eksiksizce Analiz Edilmelidir

Google Ads reklamlarının düzenli olarak analiz edilmesi sonucunda, dönüşüm oranları 17 kat artırılabilir. Yayınlanan reklamların sağladığı getirilerin analiz edilmesi durumunda, reklamların oluşturduğu dönüşümler test edilebilir. Dönüşüm oranlarının belirlenmesiyle birlikte, reklamların eksi ve artı yönleri belirlenerek, eksik yönlerin düzeltilmesi için yeni stratejiler geliştirilmektedir.

  1. Reklamların Tıklanma Oranları Takip Edilerek Anahtar Kelime Seçimi Yapılmalıdır

Reklamlarda yer alan anahtar kelimeler, güncel arama hacmine göre yenilenmelidir. Yeni anahtar kelimeler kullanıldığı zaman, reklamların dönüşüm oranları artırılabilir.

  1. Markanın Bilinirliği Artırılmalıdır

Google Ads üzerinden yayınlanan reklamların dönüşüm oranının yükselebilmesi için markaların bilinirliği artırılmalıdır. Yeni müşterilere ulaşmanın yanında, mevcut müşterileri elde tutabilmek için çeşitli reklam çalışmaları düzenlenmelidir. Google Ads dönüşümleri nasıl arttırılır sorusunun cevabı, marka bilinirliği oluşturmaktan geçmektedir.

5

Google Ads Dönüşümlerini Arttırmak İçin 10 Strateji

Google Ads dönüşümlerini arttırmak için uygulanabilecek stratejiler sayesinde, reklamların daha fazla kişiye ulaşması ve reklamlar üzerinden gelir elde edilmesine imkân oluşturulmaktadır. Google Adwords reklamları kullanılarak, markalara ait ürün ve hizmetlerin tanıtımı yapılmaktadır.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
3 (1 Oy)

    Yorum Gönder