Yeniden Pazarlama

695 0

Gelişen iletişim teknolojileriyle birlikte pazarlama sektörü de kendine yeni tarzlar yaratmaya devam ediyor. Bunlara bir örnek olarak kullanılan yeniden pazarlama oldukça verim sağlayan bir e-pazarlama türü olmaktadır.

Bir ürün veya hizmetin alıcı bulması için çoğu zaman bazı aşamalardan geçmesi gerekmektedir. Misal biz ürün veya hizmet almak için bir mağazaya gittiğimizde ürün seçimi yaparken fiyat, kalite, tür (uzun – kısa – büyük vb.) gibi birçok faktörü gözden geçiririz. Bazen de bu faktöreler bizi kararsız bırakır, bir yardım ihtiyacı duyar veya o ürünü satın almadan mağazadan çıkarız. Bu noktada pazarlama uzmanları ve satış danışmanları satın alma davranışları, ikna gibi pazarlama stratejilerini kullanarak o ürünün tüketilmesini sağlarlar. Kimi zaman da satın alanın aradığı ürüne benzer ürünleri tanıtarak başka bir ürünü de almasını sağlarlar.

Yeniden Pazarlama Nedir?

Geleneksel pazarlama stratejilerini e-pazarlamada da kullanmak istendiğimizde dijital ortam olması dolaysıyla bir takım teorik değişimler ve eklemelerle çalışma yürütürüz. Kararsız kalınan veya bir ürünün ve hizmetin pazarlamasına hatta yeni ürünlerin ve hizmetlerin tanıtımı gibi birçok faktörden müşterilerin mağazaya yeniden yönlendirme çalışmasına dijital pazarlamada Remarketing Türkçe adıyla Yeniden Pazarlama denir.

Yeniden Pazarlama Nasıl Yapılır?

Yeniden Pazarlama Google işbirliğiyle çalışan reklam firmalarının Google pazarlama alt yapısı olan Google Ads platformunu kullanarak firmamın web sayfasını ziyaret eden müşterilerin tıkladığı ürün veya hizmetleri kaydeder ve müşteri başka bir zaman diliminde, farklı bir internet işlevini kullanırken firmanızın reklamını karşısına çıkarmasıyla yapılmış olur.

Yeniden pazarlama yapmak reklam vermek isteyen firmalara birçok açından fayda sağlarken markanın büyümesine en büyük etkiyi yapan bir dijital pazarlama yöntemidir.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Yeniden Pazarlama Ne İşe Yarar?

  • Firmanızın web sayfasını ziyaret edip kararsız olan müşterilerin tekrar web sayfanıza dönmesini sağlar.
  • Firmanızın web sayfasını daha önce ziyaret etmiş müşterilerinize başka sayfalarda yeni veya benzer ürün veya hizmetlerinizi tanıtarak satış yapmanıza yardımcı olur.
  • Web sayfanızı daha önce ziyaret etmiş müşterilerinizin yeniden dönüşler yapması marka bilinirliliğiniz artırır.
  • Sayfanızı ziyaret etmiş müşterilerinizi kolayca tekrar bulmanızı sağlar.
5

Yeniden Pazarlama

Gelişen iletişim teknolojileriyle birlikte pazarlama sektörü de kendine yeni tarzlar yaratmaya devam ediyor. Bunlara bir örnek olarak kullanılan yeniden pazarlama oldukça verim sağlayan bir e-pazarlama türü olmaktadır.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder