Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Nedir?

857 0

Hiper bireyselleştirilmiş pazarlama, pazarlama stratejileri bazında birçok kanal üzerinden elde edilen verilerin aynı anda değerlendirilmeleri olarak adlandırılır. Değerlendirmeler ile hedef kitleye yönelik kaliteli ve maksimum başarı düzeyli video, içerik, reklam sunumları sağlanır. Hiper kişiselleştirilmiş pazarlama yöntemleri, pazarlama reklamları, kampanyaları, verileri ve kişiselleştirlmiş pazarlama tekniği ile oluşan fark hakkında bilgiler alt başlıklardan öğrenilirler.

Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Yöntemleri Nelerdir?

Hiper bireyselleştirilmiş pazarlama yöntemleri şu şekilde sıralanırlar:

  • Kullanıcılara yönelik özel teklif ve indirimler sunma,
  • Yapay zeka kullanımı ile pazarlama koşullarını destekleme,
  • Makine öğrenmesi ile pazarlama koşullarını destekleme,
  • IoT çözümlemeleri ile pazarlamayı destekleme,
  • İleri teknoloji yöntemleri ile hedef kitleye ulaşma, hiper kişiselleştirilmiş pazarlama yöntemleri olarak sıralanırlar.

Bu yöntemler ile markaların ve firmaların pazarlama stratejilerine ve pazarlama hedeflerine ilişkin internet temelli ağların kullanımı ile hedef kitleye ulaşılır. Hedef kitleye özel seçenekler sunularak pazarlama koşulları desteklenir.

Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Reklamları

Hiper bireyselleştirilmiş pazarlama tanıtımları hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • Hiper kişiselleştirilmiş pazarlama reklamları ile hedef kitleye uygun reklam görsellerinin ulaştırılması sağlanır.
  • Bir alışveriş sitesi adresi içerisinden önceden alışveriş yapmış olan kayıtlı kullanıcılara, kişiselleştirilmiş seçenekler üzerinden reklam gönderimi yapılması sağlanır.
  • Hiper kişiselleştirilmiş pazarlama ile bir önceki senede mayo almış olan alışveriş sitesi kullanıcılarına, aldıkları mayo modellerine benzer ürünlerin görselleri ve reklamları site üzerinden önerilir.

Bu işlem her tarz ürün seçeneği için entegre edilerek, kişilerin alışveriş alışkanlıklarına uygun ürünleri görüntülemeleri sağlanarak, satış ve pazarlama ağı oranları yükseltilir. Kampanya seçenekleri mail, e-posta aracılığı ile gönderilebileceği gibi, web alışveriş sitesi sağ ve sol panellerinde yer alan tavsiye ve öneri listeleri içerisinde de kullanıcılara iletilir.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Kampanyaları

Hiper bireyselleştirilmiş pazarlama indirimleri hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • Her hangi bir markanın pazarlama web sitesi üzerinden kampanya ve indirim koşullarına dair bilgiler sunulur.
  • Site üzerinden daha önceden mont alışverişi yapmış olan bir kullanıcı için uygun mont seçenekleri belirlenip, kampanya şartlarına dahil edilir.
  • Kampanyalara dahil edilen ürünler önceki alışverişleri temeli ile benzer ürün seçimleri yapılan kişilerin görüntülemesi için görseller ve gerekli açıklamalar ile aktarılır.

Hiper kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları ile ürüne yönelik hedef kitlenin fırsatlardan haberdar olması ve pazarlama koşullarının iyileştirilmesi, kazançların yükseltilmesi sağlanır.

Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Verileri

Hiper bireyselleştirilmiş pazarlama verileri hakkında bilgiler şu şekilde sıralanırlar:

  • İnternet temelli pazarlama adresleri oluşturularak, hiper kişiselleştirilmiş pazarlama verilerinin elde edilmesi sağlanır.
  • Hali hazırda yer alan bir markanın satış ve pazarlama sitesi verileri yapay zeka, makine öğrenmesi ve IoT teknikleri ile incelenir.
  • Bu teknikler ve teknolojik yöntemler ile pazarlama başarısı, iletiye yönelik pazarlama stratejisi belirlenmesi, en çok satan ürünlerin belirlenmesi, en çok satış sağlanan tarihlerin ve satış artış nedenlerinin belirlenmesi sağlanır.

Bu durumlara bağlı olarak, hiper kişiselleştirilmiş pazarlama tekniğini kullanarak veri elde etme, markanın sermaye ve pazarlama koşullarına ilişkin pozitif sonuç sağlayacak planları önceden belirlenmesine olanak sağlar.

Hiper Kişiselleştirilmiş ve Kişiselleştirilmiş Pazarlama Farkı Nedir?

Hiper bireyselleştirilmiş, kişiselleştirilmiş pazarlama fakları şu şekilde sıralanırlar:

  • Kişiselleştirilmiş pazarlama yöntemlerinde önceden ayrıntılı analiz elde edilemez.
  • Yapay zeka ve motor öğrenme kullanımı sağlanmaz.
  • Kampanyalar gerçekleşmesine rağmen hedef kitleye yönelik öneriler sağlanmaz.
  • Hiper kişiselleştirilmiş pazarlama seçeneği ile kişiselleştirilmiş pazarlama tekniğinde kullanılamayan bu ayrıntıların tümü uygulanır.

Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Nedir?

Hiper bireyselleştirilmiş pazarlama, pazarlama stratejileri bazında birçok kanal üzerinden elde edilen verilerin aynı anda değerlendirilmeleri olarak adlandırılır. Değerlendirmeler ile hedef kitleye yönelik kaliteli ve maksimum başarı düzeyli video, içerik, reklam sunumları sağlanır. Hiper kişiselleştirilmiş pazarlama yöntemleri, pazarlama reklamları, kampanyaları, verileri ve kişiselleştirlmiş pazarlama tekniği ile oluşan fark hakkında bilgiler alt başlıklardan öğrenilirler.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

    Yorum Gönder