Adwords Reklam Modelleri Nelerdir?

918 0

2000 yılından itibaren reklam yayıncılarının taleplerini karşılama üzerine kurulmuş olan Google Adwords, reklamcılık hizmeti olarak devam etmektedir. Reklam veren kullanıcılar tarafından oluşturulan reklamların her biri, bireylerin arama yaptıkları kelimeyle belirli filtreler içerisinde ilişkilendirilerek eşlenir. Adwords reklamları Google’daki arama sonuçlarında her zaman en üst sırada bulunur. Günlük milyonlarca kişiye hitap eden bir arama motoru olması nedeniyle reklamların her birinde alınacak olan geri dönüş oranları son derece yüksek seviyede olur. Adwords reklam modelleri birbirinden kategori olarak ayrılan modellerdir.

Adwords’de Reklam

Adwords reklam modelleri nelerdir? Sorusunun cevabını merak edenler için total olarak 5 farklı modelin bulunduğu bilinmelidir. Her reklam modelinin kendine özgün görüntülenebilirliği bulunuyor olduğundan dolayı, tercih edilecek sonuçla beraber başarılı sonuçların google reklam yöntemiyle elde edilmesi mümkün hale gelir.

Reklam modelleri:

  • Görüntülü Reklam Ağı
  • Arama Ağı Reklamları
  • Alışveriş Reklamları
  • Video Reklamlar
  • Evrensel Uygulama Reklamları olarak kategorize edilir.

Google reklamları; internet sitelerinde, arama motoru sonuçlarında ve video platformlarında görüntülenebilir. Reklam yönetiminin durumuna göre reklam modelleri içerisindeki opsiyonlar arasından geri dönüşü en yüksek alternatiflerin değerlendirilebilmesi olanağı bulunur. Adwords reklam, tanınırlığın artırılmasına yönelik olarak sunulan bir dijital reklamcılık hizmeti olarak tanımlanabilir.

Adwords Reklamları Niteliği

En çok tercih edilen seçeneklerden olan adwords arama reklamı ile Google üzerinden yapılan aramalardaki sonuçlarda yer alabilmek mümkündür. Sonuçların en üst kısmında yer alan görüntülenme olanağıyla beraber ziyaretçilerin aktif olarak reklam verilen siteye erişim sağlayabilmeleri avantajı elde edilir. Link halinde yer alan arama reklamları hem dikkat çekici hem de pratik seviyede erişilebilir durumda tanımlanmıştır.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Adwords görüntülü reklam Google’da yer alan milyonlarca web sitesini kapsayan reklam modelidir. Web sitelerinin yanı sıra Gmail ve Youtube gibi önde gelen platformlar üzerinden de erişimlerin sağlanmasına yönelik olarak geliştirilmiştir. Görüntülü reklam hedeflemelerinin özel şekilde planlanması durumunda dikkat çekici ve akılda kalıcı reklamların oluşturulması mümkündür. Adwords reklam verilebilmesi için belirli nakit yatırımlarının gerçekleştirilmiş olması gereklidir. Başlangıç, orta seviye ve profesyonel seviyedeki Adwords kullanabile olanakları bulunur.

Adwords Reklam Modelleri Nelerdir
5

Adwords Reklam Modelleri

2000 yılından itibaren reklam yayıncılarının taleplerini karşılama üzerine kurulmuş olan Google Adwords, reklamcılık hizmeti olarak devam etmektedir. Reklam veren kullanıcılar tarafından oluşturulan reklamların her biri, bireylerin arama yaptıkları kelimeyle belirli filtreler içerisinde ilişkilendirilerek eşlenir. Adwords reklamları Google’daki arama sonuçlarında her zaman en üst sırada bulunur. Günlük milyonlarca kişiye hitap eden bir arama motoru olması nedeniyle reklamların her birinde alınacak olan geri dönüş oranları son derece yüksek seviyede olur. Adwords reklam modelleri birbirinden kategori olarak ayrılan modellerdir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
5 (2 Oy)

    Yorum Gönder