2020 Dijital Pazarlama Trendleri

119 0

2020 yılında dijital platformda pazarlama trendleri işletme sahiplerinin işletmelerinin kısa süre içerisinde tanınması ve hedef kitleye ulaşması için gerekli olan araçlardan bir tanesidir. Dijital pazarlama trendleri genellikle şu siteler üzerinde yapılır:

  • E-mail
  • Sosyal Medya
  • E-Ticaret Siteleri
  • Blog Siteleri
  • Video Görüntüleme Siteleri
  • Arama Motorları
  • Mobil Oyunlar
  • Çevrimiçi Bilgisayar Oyunları
  • Kurumsal Web Siteleri gibi programlar gibi yapılır ancak sadece bununla sınırlı değildir. Bu liste epey uzun olmaktadır.

Shoppable Posts ile Dijital Pazarlama Nasıldır?

Shoppable Posts ile dijital pazarlama sosyal medya platformları üzerinden paylaşılan gönderilere pazarlaması yapılacak ürünün resmi alışveriş sitesi etiketlenebilir. Böylelikle paylaşılan gönderi üzerine bırakılan link etiketi sayesinde alışveriş yapılabilir gönderi hazırlanmış olacaktır. Dijital pazarlamanın pik yaptığı siteler genellikle sosyal medya uygulamaları olmaktadır. Bununla beraber hızla artan sosyal medya alışverişi sayesinde artık alışveriş işlemlerinin çoğu İnstagram üzerinden yapılabilir hale gelmiştir.

Sosyal medya uygulamaları kullanıcıların daha kolay alışveriş yapmasına olanak sağlamanın yanı sıra aynı zamanda da satıcılarında işlerini kolaylaştırıyor. Artık bu platformlar üzerinden satış yapan satıcılar bir fotoğraf yükleyerek, fotoğraf içindeki ürünleri etiketleyerek, direkt olarak alıcıyı satışa yönlendirebiliyorlar. Dijital pazarlama trendleri başında gelen Shoppable Posts ile popüler uygulamalar üzerinden kolaylıkla alışveriş yapılabilmektedir.

2020 AR ve VR gibi Dijital Pazarlama Nasıldır?

Artırılabilir gerçeklik (AR) ve Sanal gerçeklik (VR) gibi sürükleyici teknolojiler ile pazarlama 2020 yılında oldukça trend olması beklenen pazarlama teknikleri arasındadır. Artırılabilir gerçeklik (AR) ve Sanal gerçeklik (VR) son zamanlarda oldukça ilgi odağı oldu ve geçtiğimiz beş yılda nerdeyse tüm sektörlerde kullanılabilir hale geldi. Böylelikle top pazarlama trendleri listesinde hızlı bir şekilde yükselmeye devam etmektedir.

AR (artırılabilir gerçeklik) son zamanlarda büyük markalar tarafından kullanılamaya başlandı. Buna paralel olarak kullanan büyük markalara da ilgi arttı. AR teknolojisini kullanan büyük markalardan bir tanesi IKEA olmaktadır. IKEA’nın sağladığı uygulamayı kullanan müşteriler, AR teknoloji sayesinde almayı düşündükleri bir ürünün evlerinde nasıl duracağını ön izleme aracılığı görebilmekte. Bu da bu teknolojileri trendlerin arasında yükseltiyor.

Firmajans Blog Yazılarını Takip Etmek İster Misiniz? Ücretsiz Abone Olmak İçin Tıklayın.

Sosyal Mesajlaşma Uygulamaları Dijital Pazarlama Nasıldır?

Sosyal mesajlaşma uygulamaları sayesinde yalnızca mesajlaşmak değil artık ürün pazarlaması ve satışı yapmak da yaygın hale gelmiştir. Bu uygulamalar aynı zamanda tüketicilerin, müşterileri ile doğrudan iletişim kurmasını da artık sağlamaktadır. Bu sosyal medya mesajlaşma uygulamaları işletmeler için popüler bir hale geldi bunun sebebi ise müşterilerin direkt olarak satıcı ile iletişime geçebilmesidir. Ayrıca kişileştirilmiş mesajlar müşteriler için çok daha fazla güven teşkil ettiğinden popülerliği de oldukça artmış bir durumda.

Dijital Pazarlama İçin Google Reklamlarına Akıllı Teklif Verme Nasıl Olur?

Google reklamlarına akıllı teklif verme son zamanların dijital mecralarda popüler pazarlama teknikleri arasında gelmektedir. Yeni olmamasına karşın uzun yıllardır kullanılmaya devam eder. Google Reklamları, teklifleri optimize etmek için kendi içinde bir algoritma kullanır ve böylece teklif veren kişiye her teklifte en yüksek değeri vermeye çalışır. Google yeniliklerine göre artık her kampanya için teklif verilebilir. Bir ürünün sayısına göre teklif girebilir ve o ürün tükendiğinde işlemin otomatik durması Google’a bildirilir.

Influencer Marketing İle Dijital Pazarlama Nasıldır?

Influencer marketing ile dijital pazarlama için artık vergi mükellefiler ve reklamlarda satış ortaklığını kullanmaları gerekmektedir. 2020 Influencer marketing dijital pazarlama trendleri arasında gelmektedir. Bu durum yeni dönemde Influencer marketing güvenilirliğini ölçümlemeyi arttıracağı için daha çok önem kazanacak ve hitap ettiği kitle hızla artacaktır.

2020 Dijital Pazarlama Trendleri

2020 yılında dijital platformda pazarlama trendleri işletme sahiplerinin işletmelerinin kısa süre içerisinde tanınması ve hedef kitleye ulaşması için gerekli olan araçlardan bir tanesidir.

Gönderiliyor
Ziyaretçi Oyları
0 (0 Oy)

Yorum Gönder