Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Nakliyat Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Nakliye alanında dijital pazarlama yapmak isteyen firmalar, dijital pazarlama için etkili stratejileri uygulamak zorundadır. Nakliye hizmetine ihtiyaç duyan müşteriler, ilk olarak Google ve ardından sosyal medya hesaplarını kullanarak detaylı bir araştırma başlatmaktadır. Google aramalarında ilk...
Marka Oluştururken Neden Hikayelere İhtiyacımız Olur?
Marka hikayesi kullanımıyla, markaların insanların gözünde değerli ve anlamlı olması sağlanmaktadır. Markaların profesyonel algı oluşturması ve kurumsal kimliğini sağlaması için logo dahil tüm detayların hikayeleri temsil etmesi gerekir. İnsanların gözünde, geçmişi yani hikayesi bulunan markalar...
Linkedin’de Nasıl Reklam Verilir?
Linkedln reklamı vermek için firmalar adına Linkedln hesabı oluşturulmalıdır. Linkedln üzerinden verilebilen reklam türleri aşağıda sıralanmıştır: Metin Reklamları Linkedln Dönen Reklamlar Banner Reklamları Sponsorlu İçerik Reklamları Sponsorlu İnmail Paylaşımları Linkedln uygulamasına giriş yapıldıktan sonra, ayarlar bölümü...
İyileştirilmiş Kalite Puanı Raporlamasına Genel Bakış
İyileştirilmiş kalite puanı raporlamasına bakıldığında; kalite puanının, reklamın başarısını doğrudan etkileyen bir unsur olduğu görülmektedir. İyileştirilmiş kalite puanı raporlaması ile kalite puanının şu anki zaman diliminde ve geçmişte kaç olduğu görülebilmektedir. Bu sayede reklam performansının...
İnşaat Sektörü İçin Dijital Pazarlama Stratejileri
Yapı sektörü pazarlama modelleri geliştirilirken, belli başlı alanlarda pazarlama yöntemleri kullanılmalıdır. İnşaat sektörü dijital pazarlama çalışmaları, sektör hakkında araştırma yapan müşterilerin doğrudan firmalarla iletişim kurmasına yardımcı olmaktadır. İnşaat sektörü hakkında bilgi sahibi olmak isteyen müşteriler,...
Instagram Gönderilerimizin Görülüş Algoritması
Instagram paylaşımlarının sıralanışı, görülüş algoritması tarafından belirlenmektedir. Kullanıcılar tarafından en fazla dönüşüm alan paylaşımlar, Instagram algoritması tarafından ilk sıralara taşınmaktadır. Instagram gönderilerinin görülüş algoritması, platform tarafından geliştirilen son sürümle güncellenmiştir. Eskiden gönderilerin platforma yüklenme tarihine...
Google Search Console’un Püf Noktaları
Google Search Console uygulaması, web sitelerinin hareket verilerini depolamakta ve siteler hakkında düzenli analizler oluşturmaktadır. Google Search Console uygulamasının topladığı verileri etkili şekilde kullanmak için uygulamanın püf noktaları bilinmelidir. Web sitesi dönüşüm verilerinin ücretsiz olarak...
Google Akıllı Arama Ağı Kampanyaları
Google akıllı arama ağı kampanyaları; işletmenin Google’da keşfedilmesine yardımcı olan reklamlardır. Google akıllı arama ağı kampanyalarının avantajlarından biri ise; sadece bir kullanıcı reklama tıkladığında ödeme talep edilmesidir. Ayrıca reklam yönetimi için devamlı kontrol gerektirmemektedir. Google Akıllı...
Google AdWords’te Müşteri E-Posta Listesi Oluşturma
Google Adwords’te müşteri e-posta listesi oluşturmak için müşterilere ilişkin bilgilerin yer aldıkları dosyaları eklemeleri gerekmektedir. Google Adwords’te müşteri e-posta listesi oluşturmak, bu listelerin kampanyalara dahil edilebilmesi amacı ile yapılan bir işlemdir. Bu sayede markalar kampanyaları...
Google Adwords Hesabı Neden Askıya Alınır?
Google Adwords hesabının askıya alınma nedenleri; kural ihlalleri veya ödeme problemleri olabilmektedir. Google Adwords hesabı askıya alınanlar, hesabın açtırılması için Google Adwords’e itiraz formu göndermelilerdir. Google’ın reklam politikaları eskiye göre daha zorlaştığı için reklam verenlerin...