Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

UX ve UI Tasarım Nedir?
UX ve UI tasarımlar, internet sitelerinin kurulumu için hazırlanan tasarımları ve bu tasarımların uygulamaya geçirilmesini simgelemektedir. UX tasarım nedir türündeki soruların tamamı, bu yazı içerisinde detaylıca açıklanmıştır. Kullanıcı ara yüzü tasarımlarında yer alan etkileşimlerin genel...
Yandex Metrica Nedir ve Ne İşe Yarar?
Yandex Metrica uygulaması, e-ticaret siteleri ve web sitelerini ziyaret eden kullanıcıların davranışlarını ölçmek amacıyla kullanılmaktadır. Yandex Metrica nedir sorusuna cevap vermek gerekirse, Google Analytics uygulamasına rakip olacak nitelikte donanıma sahip bir uygulama olduğu ve internet...
Sunucu Nedir ve Ne İşe Yarar?
Sunucu yani server olarak adlandırılan sistem, elektronik ortama ait verilerin tamamını içerisinde barındıran yazılım türüdür. Masaüstü bilgisayarların ve diğer elektronik cihazların içerisinde yer alan önemli bilgiler, sunucular tarafından depolanarak kullanıcıların faydalanacağı şekilde düzenlenmektedir. Sunucu nedir...
Google Ads Hakkında En Çok Sorulan 10 Soru
Google Ads hakkında en çok sorulan sorular genellikle sıralama ve bütçe ile ilgili sorulardır. En çok reklam ücretini ödeyen değil, Google Ads ile doğru strateji izleyerek reklam verenlerin reklamları daha üst sıralamalarda olmaktadır. Google Ads Reklamları...
SQL Nedir ve Nasıl Kullanılır?
SQL (Structured Query Language) kullanımı, veritabanı olarak değil, veritabanının içindeki düzenleyicilerden bir tanesi olarak kullanılmaktadır. SQL kullanımının amacı, veritabanı içerisinde yer alan verilerin düzene koyulması ve kolay şekilde yönetilmesini sağlamaktır. Veritabanının içindeki verilerin yönetimini ve...
Google Adwords İle E-Ticaret Sitelerinin Yatırım Getirisini Arttırmanın Yolları
Google Adwords ile e-ticaret sitelerinin yatırım getirisini arttırmanın yollarına bakıldığında; Google Adwords ve Google Analytics aracılığı ile hedef kitle analiz edilerek başlanması gereklidir. Ardından e-ticaret sitesinin tasarımına ve içeriğine önem verilmelidir. Google Adwords’ün dönüşüm takibi...
SEO’da Online İtibar Yönetimi Nedir?
Markaların ve firmaların çevrimiçi ortamlarda faaliyet göstermesinin ardından akıllarda, SEO’da online itibar yönetimi nedir türünden sorular oluşmaya başlamıştır. SEO optimizasyonları, sitelerin kullanıcılar tarafından ziyaret edilme ve görülme oranını artırmayı hedeflemektedir. SEO optimizasyonları için belirlenen kriterler,...
Programatik Reklamların Marka Bilinirliğine Katkısı
Programatik reklamların marka bilinirliğine katkısı, programatik uygulamaların müşteri merkezli olması ile bağlantılıdır. Müşteri merkezli programatik uygulamalar, müşterilerin satın alma sırasında hareketlerini anlarla özetler. Müşterinin ihtiyacı belirlediği an, ürünleri inceleme başladığı an, ürünü seçtiği an ve...
Sosyal Medya Kanallarındaki Başarıyı İzlemek İçin Kullanılabilecek Metrikler
Sosyal medya kanallarındaki başarıyı izlemek için çeşitli araçlar kullanılabilmektedir. Bu araçlar bazı metrikleri baz alarak sosyal medya kanallarındaki başarıyı analiz etmektedir ve çeşitli istatistikleri markalara sunmaktadırlar. Markaların daha başarılı olabilmek için gerekli stratejiyi belirleyebilmesi açısından...
Kobilerin Satışlarını Arttıracak Google Ads Önerileri
Kobilerin satışlarını arttıracak Google Ads önerileri, hem bütçe ile ilgili önerileri hem de tanınabilirliği etkilemektedir. Bu öneriler sayesinde yerel işletmelerden küçük kobilere kadar pek çok iş sahibi, iş yerini daha hızlı şekilde tanıtma ve müşteri...