Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Google Adwords İle E-Ticaret Sitelerinin Yatırım Getirisini Arttırmanın Yolları
Google Adwords ile e-ticaret sitelerinin yatırım getirisini arttırmanın yollarına bakıldığında; Google Adwords ve Google Analytics aracılığı ile hedef kitle analiz edilerek başlanması gereklidir. Ardından e-ticaret sitesinin tasarımına ve içeriğine önem verilmelidir. Google Adwords’ün dönüşüm takibi...
SEO’da Online İtibar Yönetimi Nedir?
Markaların ve firmaların çevrimiçi ortamlarda faaliyet göstermesinin ardından akıllarda, SEO’da online itibar yönetimi nedir türünden sorular oluşmaya başlamıştır. SEO optimizasyonları, sitelerin kullanıcılar tarafından ziyaret edilme ve görülme oranını artırmayı hedeflemektedir. SEO optimizasyonları için belirlenen kriterler,...
Programatik Reklamların Marka Bilinirliğine Katkısı
Programatik reklamların marka bilinirliğine katkısı, programatik uygulamaların müşteri merkezli olması ile bağlantılıdır. Müşteri merkezli programatik uygulamalar, müşterilerin satın alma sırasında hareketlerini anlarla özetler. Müşterinin ihtiyacı belirlediği an, ürünleri inceleme başladığı an, ürünü seçtiği an ve...
Sosyal Medya Kanallarındaki Başarıyı İzlemek İçin Kullanılabilecek Metrikler
Sosyal medya kanallarındaki başarıyı izlemek için çeşitli araçlar kullanılabilmektedir. Bu araçlar bazı metrikleri baz alarak sosyal medya kanallarındaki başarıyı analiz etmektedir ve çeşitli istatistikleri markalara sunmaktadırlar. Markaların daha başarılı olabilmek için gerekli stratejiyi belirleyebilmesi açısından...
Kobilerin Satışlarını Arttıracak Google Ads Önerileri
Kobilerin satışlarını arttıracak Google Ads önerileri, hem bütçe ile ilgili önerileri hem de tanınabilirliği etkilemektedir. Bu öneriler sayesinde yerel işletmelerden küçük kobilere kadar pek çok iş sahibi, iş yerini daha hızlı şekilde tanıtma ve müşteri...
İnşaat Sektörü İçin İnternet Reklamlarının Önemi
İnşaat sektörü için internet reklamlarının önemi, inşaat sektörünün reklam ihtiyacını karşılaması açısından önem taşır. İnşaat sektörü, reklamcılık açısından kısıtlı imkanlara sahiptir. Sektörün internet reklamlarına uyum sağlayamamış olması, firmalar arasındaki rekabeti arttırmaktadır. Rekabet ortamında internet ortamına...
Sitenizin Sosyal Medya Trafiğini Arttırma Stratejileri
Web sitelerinin sosyal medya üzerinden elde ettiği trafiği artırmak için belli başlı stratejiler kullanılmaktadır. Sitenizin sosyal medya trafiğini arttırma stratejileri hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız, yazıda ele alınan konuları dikkatlice incelemelisiniz. Sosyal medya hesapları...
Site Hızının SEO Üzerindeki Etkisi
Web sitelerinin açılması ve site içerisindeki içeriklerin yüklenme süreleri, site hızının SEO üzerindeki etkisiyle doğrudan bağlantılı sayılmaktadır. Web siteleri için uygulanan SEO optimizasyonlarının amacı, web sitelerinin Google sıralamasında en üste çıkmasını sağlamaktır. Ancak web sitelerinin...
Reklamcılık Hakkında Doğru Bilinen 10 Yanlış
Markaların ürün tanıtımını sağlamak ve marka bilinirliği oluşturmak amacıyla, reklam stratejileri kullanılmaktadır. Ancak reklamcılık için kullanılan stratejilerin tamamı, müşterilerin dikkatini çekmez ve dönüşüm oluşturmaz. Kitle iletişim araçları ve internet üzerinden yapılan reklam stratejileri için oldukça...
Youtube Video İçerikleri Nasıl Hazırlanır?
Youtube içeriklerinin hazırlanma sürecinde, dikkat edilmesi gereken belli başlı kurallar bulunmaktadır. Youtube video içerikleri nasıl hazırlanır türünden sorulara cevap bulmak için yazı içerisinde ele alınan tekniklere dikkat edilmelidir. Youtube uygulaması, Google arama motorundan sonra dünya...