Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

2020 Sosyal Medya Görsel Boyutları
Sosyal Medyada 2020 fotoğraf boyutları, görsellerin beğeni almasını, doğru yüklenmesini ve kaliteli içerikler olarak gözükmesini sağlamak amacı ile kullanılırlar. Uygun sosyal medya görsel boyutlarında paylaşılan görsel içerikleri ile kaliteli ve yüksek beğeni oranlı paylaşım yapma...
2020 İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler
2020 içerik stratejisinde odaklanma gerektiren yenilikler, dinamik görseller kullanımı, video içerik kullanımı, EAT temelli içerik kullanımı, kullanıcı odaklı içerik kullanımı, olarak sıralanırlar. Bu içerik trendlerine uygun paylaşım ve sosyal medya etkinlik koşulları sağlanarak, stratejiye yönelik...
Wikipedia Türkiye’de Erişime Açıldı
Türkiye’de Wikipedia girişinin açılması, Anayasa Mahkemesi kararı ile gerçekleşti. Türkiye’de şuan erişimi serbest olan Wikipedia, Ankara 1. Sulh Ceza Hakimliğince yapılan işlemlere bağlı olarak, Türkiye’de kullanım için sakıncalı bulunmayarak, tekrar erişime açılma kararı alınmıştır. Wikipedia...
En Çok Kullanılan Google Banner Reklam Ölçüleri
En çok kullanılan Google banner reklam ölçüleri: Google'da en çok kullanılan Google banner reklam ölçüleri aşağıda sıraladığımız gibidir. Bu ölçüleri kullanarak banner larınızdan daha fazla verim alabilirsiniz. 120x600 200x200 250x250 300x250 300x600 320x50 320x100 336x280 468x60 ...
En Çok Kullanılan Arama Motorları
Arama motorlarının çalışma mantığı anlaşılırsa, şirketiniz için verimli reklamlar verebilir, bir müşteri olarak aradığınız daha kolay bulabilirsiniz. Arama motorları ilk olarak 1990 yılında kullanılmaya başlandı. İlk arama motoru Kanada Montreal üniversitesinde çalıştırılmıştır. Fast search, Lycos...
Arama Motorlarının Çalışma Mantığı
Arama motorlarının çalışma mantığı anlaşılırsa, şirketiniz için verimli reklamlar verebilir, bir müşteri olarak aradığınız daha kolay bulabilirsiniz. Arama motorları ilk olarak 1990 yılında kullanılmaya başlandı. İlk arama motoru Kanada Montreal üniversitesinde çalıştırılmıştır. Fast search, Lycos...
Google AdWords Reklam ve Site Politikaları
Google Adwords reklam politikaları reklam vermek isteyen kişilerin yakından takip etmeleri gereken konular arasında yer alır. Google Adwords site politikaları 4 ana başlık altında toplanmıştır. Bu politikalar: Yasaklanan uygulamalar, Yasaklanmış içerik, İçeriğe ilişkin ve teknik, ...
A/B Testi Nedir ve Nasıl Yapılır?
A/b testi nedir diye merak edenler için söyleyelim, bu test aslında bir deneydir. Deney 2 ya da daha fazla kişinin kontrolü altında değerlendirilir. Değerlendirme bittikten sonra, hangisinin daha iyi olduğuna karar verilir. A/B testleri her...
Edinme Başı Maliyetleri Düşürme Yöntemleri
Edinme başına maliyetleri düşürme yöntemlerinden bazıları şunlardır: Web sitesinde hız, mobil uyumluluk, tarayıcıya uyumluluk gibi problemler var ise bunların çözülmesi gereklidir. Ürünleri sepete ekleyip, sonrasında satın alma işlemini yapmayan müşterilerin oranını azaltmaya yönelik çalışmalar yapılmalıdır. ...
Veritabanı Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Veritabanı kullanımının sebebi, büyük boyutlara sahip olan kurumsal verilerin, tek bir çatı altında işlenmesini sağlamaktır. Bilgisayar ortamında gelişen verilen tamamı, veritabanı altında toplanmakta ve elektronik ortama kaydedilmektedir. Elektronik ortamda meydana gelen etkileşimler, veritabanı sayesinde kontrol...