Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

2020 Dijital Pazarlama Trendleri
2020 yılında dijital platformda pazarlama trendleri işletme sahiplerinin işletmelerinin kısa süre içerisinde tanınması ve hedef kitleye ulaşması için gerekli olan araçlardan bir tanesidir. Dijital pazarlama trendleri genellikle şu siteler üzerinde yapılır: E-mail Sosyal Medya E-Ticaret...
Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Nedir?
Hiper bireyselleştirilmiş pazarlama, pazarlama stratejileri bazında birçok kanal üzerinden elde edilen verilerin aynı anda değerlendirilmeleri olarak adlandırılır. Değerlendirmeler ile hedef kitleye yönelik kaliteli ve maksimum başarı düzeyli video, içerik, reklam sunumları sağlanır. Hiper kişiselleştirilmiş pazarlama...
Yapay Zeka İle Dijital Pazarlama Dönüşümü
Yapay zekayla dijital pazarlama değişimi, markaların pazarlama başarılarını elde etmeleri için ayak uydurduğu pazarlama trendleri arasında yer alır. Yapay zeka ile dijital pazarlama koşullarının desteklenmesi, birden fazla akıllı cihaz üzerinden erişim sağlanan alışveriş web adresleri...
Ul Tasarımında Kullanabileceğiniz Araçlar
Ul tasarımında kullanım sağlanan araçlar, Figma, Adobe XD, Sketch, Principle, Framer X, ProtoPie olarak sıralanırlar. Bu araçlar ile tasarımcıların ortak dilde buluşabildiği ve profesyonel tasarım aşamalarının gerçekleştirildiği çalışma projeleri oluşturulur. Araçların performansları sayesinde, yazılım destekli...
Rakip Analizi Yapabileceğiniz Araçlar
Rakip analizleri sağlayan araçlar, Alexa, Weppage Similarity Tool, SpyFu, Searchmatrics, Open Site Explorer olarak sıralanırlar. Bu araçlar ile e-ticarette yer alan ve sektörde firma yapılarının karşısında yer alan firmaların fiyat hedeflerini takip etme olanakları sağlanır....
Pinterest İle Web Sitesi Trafiğini Arttırmanın Yolları
Pinterest ile web sayfası trafiği yükseltme yöntemleri, web sitesi ile Pinterest kullanımını birbirleri ile entegre hale getirmekten geçer. Bireyin yaptığı iş veya firması ile ilgili oluşturduğu web sitesi içeriklerine paralel, görsel paylaşımları Pinterest’te yapması sağlanır....
Google Reklamlarında Yapay Zeka Dönemi
Google reklamında yapay zeka çağı, otomasyon ve makine öğrenim teknolojisi koşullarının kullanımı ile sağlanır. Makine öğrenimi ile ilgili koşulları destekleyen Google AdWords için harekete geçilmesi, dijital platformlarda yapay zeka temelli reklamların yer almasına olanak sağlar....
Her Tasarımcının Bilmesi Gereken Renk Etkileri
Tasarımcıların bilmesi gerekli olan renk etkileri, ışık rengi, temel renk etkisi, RGB renk etkileri, CMYK renk etkileri olarak sıralanırlar. Renk etkilerine verilen önem ve gerekli bilgiler ile tarsımın son aşamasında uyumlu ve çarpıcı tasarım öğelerinin...
Facebook’tan Yeni Reklam Performans Ölçümleme Özelliği
Facebook güncel tanıtım performans ölçme özelliği güncellemesi, ajans kuruluşlarının aktif olarak kullanım ile fayda sağlayacağı bir seçenek olarak oluşturulmuştur. Facebook ile verilen reklamların performanslarına yönelik ölçüm yaparak, gerekli veri değerlerini sunan özellik ile reklam yayınlarına...
2020 Yılında Öne Çıkan SEO Trendleri
2020 senesinde önde olan SEO trendleri, sesli arama, dinlenebilir içerikler, Featured Snippet, Google Bert’e adapte olma, olarak sıralanırlar. Bu trendlere uyum sağlama ile SEO koşullarına uyumlu yeni gelişmelere adapte olma koşulları sağlanır. SEO trendleri arasında...