Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Etkili Google Reklam Metinleri Nasıl Oluşturulur?
Etkili Google reklam metinleri nasıl oluşturulur sorusuna cevap vermek gerekir ise; etkili Google reklam metinleri müşteriyi teşvik edebilecek, ilgili ürünü cazip yönleri ile öne çıkartabilecek ve muhataplarına ulaşabilecek şekilde hazırlanmalıdır. Kişilerin bu metinleri oluştururken; soru sormak yerine, karşı tarafı bilgilendiren bir metin hazırlaması gereklidir. Ayrıca reklamların daha verimli olabilmesi açısından; reklamlarda çeşitli anahtar kelimelerin kullanılması ve reklamlarda uzantıların kullanılması da...
E-Ticarette Sepet Terk Etme Oranı Nedir?
Eticarette sepet terk etme oranı nedir diye merak edenler için söyleyelim, bu kavram insanların alışveriş sepetine bir ürünü eklemeleri fakat herhangi bir nedenden sepeti terk etmelerinden kaynaklanır. Eticaret sepet terk etme oranı en sık görülen sorunlardan bir tanesidir. Yapılan araştırmalara göre, terk etme oranı dünyada yüzde 68’dir. Sepet Terk etme Büyük Maddi Kayıplara Neden Oluyor? Bilindiği üzere, bütün eticaret siteleri, müşterilerinin alışveriş...
E-Ticaret Sitelerinde Anahtar Kelime Performans Göstergeleri
Eticaret sitelerinde anahtar kelime performans göstergeleri başarıya giden yolda karşımıza çıkar. Özellikle online satış sektöründe olan kişilerin dikkat etmeleri gereken noktalardan birisidir. Performans göstergeleri pazarlama, hizmet ve satış konularında sitelerin ilerlemesi için şirketlerin en büyük yardımcılarından biri olarak görülür. Sizin için Hangi Performans Göstergeleri Önemli? İş hedefinizin satışları yüzde 30 artırmak olduğunu farz edelim. Bu durumda sizin için eticaret sitelerinde anahtar kelime...
E-Ticaret Siteleri İçin SEO Önerileri
E-ticaret siteleri için SEO önerileri, dünyanın en pahalı projeleri arasında gösterilen ticaret sitelerinin daha iyi reklam yapması ve reklamlarının daha fazla kişiye ulaşması açısından önem taşımaktadır. Yüzlerce ürünün kullanıcıların beğenilerine sunulduğu ticaret sitelerinde, arama motoru optimizasyonu kaynaklı bir rekabet göze çarpmaktadır. Rekabetin Google üzerinden de devam etmesi, SEO konusunda hangi site daha iyi ise onu öne çıkarmaktadır. Ticaret sitelerinin SEO...
En Çok Kullanılan Google Banner Reklam Ölçüleri
En çok kullanılan Google banner reklam ölçüleri en verimli şekilde reklam vermenize olanak sağlar. Google banner reklam ölçüleri şu şekilde sıralanabilir: Bölgesel reklam ölçüleri, Desteklenen diğer reklam ölçüleri, En yüksek performans gösteren reklam ölçüleri. 300x250 Reklam Ölçüleri Google banner reklamlar arasında en çok kullanılan ölçülerden bir tanesi 300 e 250’dir. Bu ölçü orta boy dikdörtgen olarak da bilinmektedir. Metin içeriğine yerleştirilmesi uygundur....
En Çok Kullanılan Arama Motorları
Arama motorlarının çalışma mantığı anlaşılırsa, şirketiniz için verimli reklamlar verebilir, bir müşteri olarak aradığınız daha kolay bulabilirsiniz. Arama motorları ilk olarak 1990 yılında kullanılmaya başlandı. İlk arama motoru Kanada Montreal üniversitesinde çalıştırılmıştır. Fast search, Lycos ve buna benzer diğer şirketler arama motoru işine soyundular. Fast search şirketi 200 milyon sayfayı tarayabilme özelliği ile ilk arama motoru oldu. Yahoo bu motoru...
Arama Motorlarının Çalışma Mantığı
Arama motorlarının çalışma mantığı anlaşılırsa, şirketiniz için verimli reklamlar verebilir, bir müşteri olarak aradığınız daha kolay bulabilirsiniz. Arama motorları ilk olarak 1990 yılında kullanılmaya başlandı. İlk arama motoru Kanada Montreal üniversitesinde çalıştırılmıştır. Fast search, Lycos ve buna benzer diğer şirketler arama motoru işine soyundular. Fast search şirketi 200 milyon sayfayı tarayabilme özelliği ile ilk arama motoru oldu. Yahoo bu motoru...
A/B Testi Nedir ve Nasıl Yapılır?
A/b testi nedir diye merak edenler için söyleyelim, bu test aslında bir deneydir. Deney 2 ya da daha fazla kişinin kontrolü altında değerlendirilir. Değerlendirme bittikten sonra, hangisinin daha iyi olduğuna karar verilir. A/B testleri her alanda uygulanabilir. Bu deney çoğu zaman mobil uygulamalar, web siteleri ve reklamlar için kullanılmaktadır. A/B Testi ile Hangi Unsurlar Test Edilebilir? A/b testi yöntemini kullanarak şu unsurları...
Google AdWords Reklam ve Site Politikaları
Google Adwords reklam politikaları reklam vermek isteyen kişilerin yakından takip etmeleri gereken konular arasında yer alır. Google Adwords site politikaları 4 ana başlık altında toplanmıştır. Bu politikalar: Yasaklanan uygulamalar, Yasaklanmış içerik, İçeriğe ilişkin ve teknik, Kısıtlanmış içerik şekilde sıralanabilir. Yasaklanmış içerikler, Google ağında yayınlayamayacağınız içerikleri kapsar. Yasaklanan uygulamalar ise, reklam verebilmek için yapmamanız gerekenleri belirtir. Bu uygulamaların dışına çıkmanız halinde, Google...
Google Adwords Terimler Sözlüğü
Google Adwords terimler sözlüğünün ne olduğunu açıklamadan önce, Google Adwords’un ne olduğuna değinmekte fayda var. Google AdWords, tıklama başı maliyet alan bir reklam yayınlama uygulamasıdır. Tıklamaya yönlendiren tıklama adı da verilir. Reklam başlığında tıklandığı zaman, web sitenize yönlendirme olacağından bu adı almıştır. Az önce bahsedilenler aslında Google Adwords terimleri arasında yer alıyor. Buna benzer gösterim, anahtar kelime, tıklanma ve reklam...