Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

Pinterest İle Web Sitesi Trafiğini Arttırmanın Yolları
Pinterest ile web sayfası trafiği yükseltme yöntemleri, web sitesi ile Pinterest kullanımını birbirleri ile entegre hale getirmekten geçer. Bireyin yaptığı iş veya firması ile ilgili oluşturduğu web sitesi içeriklerine paralel, görsel paylaşımları Pinterest’te yapması sağlanır....
Google Reklamlarında Yapay Zeka Dönemi
Google reklamında yapay zeka çağı, otomasyon ve makine öğrenim teknolojisi koşullarının kullanımı ile sağlanır. Makine öğrenimi ile ilgili koşulları destekleyen Google AdWords için harekete geçilmesi, dijital platformlarda yapay zeka temelli reklamların yer almasına olanak sağlar....
Her Tasarımcının Bilmesi Gereken Renk Etkileri
Tasarımcıların bilmesi gerekli olan renk etkileri, ışık rengi, temel renk etkisi, RGB renk etkileri, CMYK renk etkileri olarak sıralanırlar. Renk etkilerine verilen önem ve gerekli bilgiler ile tarsımın son aşamasında uyumlu ve çarpıcı tasarım öğelerinin...
Facebook’tan Yeni Reklam Performans Ölçümleme Özelliği
Facebook güncel tanıtım performans ölçme özelliği güncellemesi, ajans kuruluşlarının aktif olarak kullanım ile fayda sağlayacağı bir seçenek olarak oluşturulmuştur. Facebook ile verilen reklamların performanslarına yönelik ölçüm yaparak, gerekli veri değerlerini sunan özellik ile reklam yayınlarına...
2020 Yılında Öne Çıkan SEO Trendleri
2020 senesinde önde olan SEO trendleri, sesli arama, dinlenebilir içerikler, Featured Snippet, Google Bert’e adapte olma, olarak sıralanırlar. Bu trendlere uyum sağlama ile SEO koşullarına uyumlu yeni gelişmelere adapte olma koşulları sağlanır. SEO trendleri arasında...
2020 Sosyal Medya Görsel Boyutları
Sosyal Medyada 2020 fotoğraf boyutları, görsellerin beğeni almasını, doğru yüklenmesini ve kaliteli içerikler olarak gözükmesini sağlamak amacı ile kullanılırlar. Uygun sosyal medya görsel boyutlarında paylaşılan görsel içerikleri ile kaliteli ve yüksek beğeni oranlı paylaşım yapma...
2020 İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler
2020 içerik stratejisinde odaklanma gerektiren yenilikler, dinamik görseller kullanımı, video içerik kullanımı, EAT temelli içerik kullanımı, kullanıcı odaklı içerik kullanımı, olarak sıralanırlar. Bu içerik trendlerine uygun paylaşım ve sosyal medya etkinlik koşulları sağlanarak, stratejiye yönelik...
Wikipedia Türkiye’de Erişime Açıldı
Türkiye’de Wikipedia girişinin açılması, Anayasa Mahkemesi kararı ile gerçekleşti. Türkiye’de şuan erişimi serbest olan Wikipedia, Ankara 1. Sulh Ceza Hakimliğince yapılan işlemlere bağlı olarak, Türkiye’de kullanım için sakıncalı bulunmayarak, tekrar erişime açılma kararı alınmıştır. Wikipedia...
En Çok Kullanılan Google Banner Reklam Ölçüleri
En çok kullanılan Google banner reklam ölçüleri: Google'da en çok kullanılan Google banner reklam ölçüleri aşağıda sıraladığımız gibidir. Bu ölçüleri kullanarak banner larınızdan daha fazla verim alabilirsiniz. 120x600 200x200 250x250 300x250 300x600 320x50 320x100 336x280 468x60 ...
En Çok Kullanılan Arama Motorları
Arama motorlarının çalışma mantığı anlaşılırsa, şirketiniz için verimli reklamlar verebilir, bir müşteri olarak aradığınız daha kolay bulabilirsiniz. Arama motorları ilk olarak 1990 yılında kullanılmaya başlandı. İlk arama motoru Kanada Montreal üniversitesinde çalıştırılmıştır. Fast search, Lycos...