Blog - Firmajans Dijital Medya

Blog

SEO İle İçerik Pazarlaması
İçerik pazarlaması ve SEO birbiriyle yakından ve aktif bir şekilde çalışması gereken iki farklı alandır. İçerik pazarlaması stratejileri düzenlenirken SEO uyumlu düzenlemeler yapılması ve kullanıcı nezdinde daha büyük kitleye hitap etmesine olanak tanıyacaktır. Bu bağlamda...
Olumsuz Yorumlara Karşı Yapılması Gerekenler
Marka yorumlarının olumsuz olması, kullanıcıların markaya olan güvenini zedelemektedir. Herhangi bir markanın ürün satışları, kullanıcı yorumlarına göre iletmektedir. Online ya da fiziki olarak bir ürünü satın almak isteyen kişiler, ilk olarak ürün hakkındaki yorumları incelemektedir....
Google My Business Optimizasyon Rehberi
Google Benim İşletmem Optimizasyon hesabı kullanıcıların konum bilgisinden yararlanarak dijital pazarlama başarısı elde etmek isteyen deneyimli dijital pazarlamacıların gözdesi olmaktadır. Mobil aramaların gittikçe daha da yaygınlaşması ile beraber oldukça ilgi görmekte olan SEO, sahip olduğunuz...
Google’dan Görsel Arama İçin SEO İpuçları
Google üzerinden görsel arama için SEO ipuçları geçtiğimiz günlerde güncel bir şekilde yayınlandı. Bu SEO ipuçlarından yararlanarak görsel dosyaların aranması işlemi oldukça kolay olacaktır. Büyük bir değişikliğe giden Google, resimlerinizi daha iyi sıralayabilecek ve daha...
Google AdWords (Ads) Video Reklam Optimizasyonu
Google reklamları, internet kullanımının yayılması ve mobil cihazların etkisinin artması sonucunda, daha geniş kitlelere hitap etmektedir. Google Adwords kapsamında, Google aramaları ve diğer Google sayfaları üzerinden sayısız reklam modeli oluşturulabilir. Reklam modellerinin etkili olması için...
Facebook Reklam Hedeflemesi ve Kullanım Sektörleri
Facebook reklamları, Google ADS reklamlarıyla rekabet edecek kadar gelişmiştir. Sosyal medya reklam stratejileri içerisinde en kapsamlısı olan Facebook reklamları, aynı zamanda Instagram reklamlarını da kapsamaktadır. Facebook reklamlarının eksiksiz şekilde kullanılabilmesi için reklam stratejilerinin doğru hedeflemeyle...
Müşteri Sadakati Nasıl Elde Edilir?
Markaların müşteri sadakati stratejileri, firma ya da markalardan sürekli alışveriş yapan kişileri tespit etmek için kullanılmaktadır. Markaları tercih eden ve devamlı olarak alışverişe devam eden müşteri kitlesi belirlendikten sonra, bu müşterilerin devamlılığını sağlamak amacıyla çeşitli...
En Etkili Video Pazarlama Yöntemleri
Dijital pazarlama çalışmalarında, video pazarlama modelinin kullanılmasıyla, karşı tarafa aktarılmak istenen verilerin daha hızlı ve dikkat çekici biçimde yansıtılması gerekir. Son yıllarda geliştirilen 4.5 G uygulaması ve fiber net internet modelleri sayesinde, internet hızı yükselmiş...
En Çok Kullanılan Mobil Pazarlama Teknikleri
Mobil pazarlama stratejileri, mobil cihazların kullanım oranının artması ve cihazların kapasitesinin gelişmesiyle, etkili pazarlama yöntemleri arasında yerini almıştır. Masaüstü cihazlardan daha fazla kullanılan mobil aygıtlar, günlük hayattaki teknolojik alt yapı ihtiyacının büyük bir bölümünü karşılamaktadır....
Dijital Pazarlamada Matematiksel Modelleme
Dijital pazarlama stratejilerinin etkili olmasını sağlayan matematiksel modelleme yöntemi, web siteleri adına yapılan paylaşımların etki oranını artırmaktadır. Dijital pazarlama planlaması yapılırken, reklamların hangi dönemlerde yayınlanacağı ve hangi aralıklarla tekrarlanacağı gibi birçok detayın belirlenmesi gerekir. Dijital...